مراسم روز ملي صنعت و معدن امروز صبح در سالن اجلاس سران با حضور وزير صنعت و تشکل هاي بخش خصوصي اغاز شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران امروز دهم  تيرماه به نام روز ملي صنعت و معدن ناميده شده و به همين مناسبت مراسمي با حضور بخش هاي مختلف صنعتي و معدني در بخش دولتي و خصوصي در محل سالن اجلاس سران برگزار مي شود.


در همين ارتباط اشتري معاون توسعه انساني و زارت صنعت و معدن و تجارت در اغاز اين مراسم  اظهار داشت براساس تفاهم نامه وزارت صنعت و خانه صنعت ، معدن و تجارت برگزاري اين مراسم در سال جاري به بخش خصوصي واگذار شده و وزارت صنعت به عنوان هماهنگ کننده امور بوده است.


وي ادامه داد بر اين اساس کارگروه هايي از ابتداي دهه توليد ملي در سطح استانها تشکيل شد و مراسم حاشيه اي در بخش هاي مختلف صنعتي و معدني طي اين ايام برگزار شد.


اشتري تصريح کرد: در اين مراسم ، 72  واحد نمونه صنعتي و معدني در بخش هاي مختلف همچون بهره برداري معادن زير زميني و روباز ، مراکز تحقيق و توسعه ، صنايع نساجي ، برق، ماشين سازي و شهرک هاي صنعتي  معرفي خواهند شد.


لازم به ذکر است در اين مراسم بيانيه بخش خصوصي در خصوص صنعت و معدن توسط دبير کنفدراسيون صنعت خوانده مي شود و همچنين وزير صنعت و معاون اول رئيس جمهور و جمعي از فعالان بخش خصوصي سخنراني خواهند داشت.

انتهاي پيام/

برچسب ها: روز ، ملی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار