مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: این استان در زمینه گازرسانی جزو استان های سبز کشور است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / فیروز خدایی در جشن اتمام گاز رسانی به روستاهای بخش ویلکیج شهرستان نمین افزود: پارسال این استان از نظر گازرسانی به شهرهای تابعه خود جزو استان های سبز کشور قرار گرفت و هم اکنون تمام 26 شهر این استان گازدار هستند.

او گفت: هم اکنون اهالی 400 روستا در استان از گاز استفاده می کنند که 56 درصد خانوارهای روستایی استان را شامل می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: گازرسانی به 123 روستا در استان نیز در دست اجرا است و با بهره برداری از آن آمار خانوارهای روستایی بهره مند از گاز طبیعی در استان به 65 درصد ارتقا می یابد.

خدایی گفت: تاکنون بیش از 322 هزار مشترک در استان جذب شده ، به 57 جایگاه سی ان جی گازرسانی انجام شده و 958 واحد صنایع عمده و جزیی نیز از گاز برخوردار هستند.

وی اعتبار هزینه شده برای گازرسانی به سه روستای نمین را 15 میلیارد ریال ذکر کرد و اظهار کرد: برای این منظور 23 کیلومتر شبکه توزیع گاز اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تعداد علمک های نصب شده در این روستاها را 830 عدد اعلام کرد و افزود: با بهره برداری این پروژه ها یک هزار و یکصد خانوار روستایی در این سه روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

خدایی گفت: هم اکنون در شهرستان نمین 62 روستای برخوردار از گاز وجود دارد که 89 درصد روستاهای این شهرستان را شامل است.

وی افزود: گازرسانی به 19 روستای این شهرستان هم در دست اجرا است که با اتمام آن 98 درصد خانوارهای روستایی این منطقه از این نعمت خدادادی بهره می برند/س.

برچسب ها: اردبیل ، گاز ، رسانی ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.