فینال جام کنفدراسیونهای برزیل 2013 امشب در ورزشگاه ماراکانای برزیل بین کشور میزبان و اسپانیا برگزار خواهد شد که پیش بینی می شود پربیننده ترین فینال جام کنفدراسیونها تا به حال باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری روئیترز ، صحنه ی رقابت بامداد دوشنبه برای تیمی که 5 عنوان قهرمانی جهان را در پرونده ی خود دارد، با قهرمان فعلی جهان برپاست.

فینال جام کنفدراسیونهای برزیل 2013 ساعت 2:30 دوشنبه در ورزشگاه ماراکانای برزیل بین کشور میزبان و اسپانیا برگزار خواهد شد که پیش بینی می شود پربیننده ترین فینال جام کنفدراسیونها تا به حال باشد.

برزیل در این دیدار به دنبال کسب سومین عنوان قهرمانی جام کنفدراسیونها درحالی که اسپانیا تلاش دارد تا سلطه جهانی خود را افزایش دهد.

** بازیکن دیدنی برزیل :

پائولینو بازیکنی بود که با به ثمر رساندن یک گل در نیمه نهائی توانست برزیل را راهی فینال کند.

از طرفی دفاع برزیل به رهبری تیاگو سیلوا و دروازه بانی خولیو سزار به قوی ترین خط دفاعی این دوره تبدیل شده است اما در نهایت تمام قدرت تیم فوتبال برزیل به نیمار باز می گردد.

این مهاجم 21 ساله نیروی تهاجمی زیادی را در دیدار مقابل ژاپن به نمایش گذاشت و در دقیقه 3 بازی گل زنی کرد. او تمام سرعت و توانائی برزیل است و اسپانیا باید برای مقابله با برزیل وی را زیر نظر بگیرند.

** بازیکن دیدنی اسپانیا:

خوردی آلبا: آلبا در ماههای اخیر به یکی از سرمایه های اسپانیا تبدیل شده است او نه تنها یک مدافع سرسخت است بلکه تأثیر بسزائی نیز در خطه ی اسپانیا دارد، اما در این میان تقابل خط حمله ی برزیل و خط میانی اسپانیا دیدنی بسیار خواهد بود.

جدالی بر سر تصاحب توپ بسیار مهم خواهد بود و اگر برزیل بتواند توپ را همانند ایتالیا مقابل اسپانیا نزدیک خود نگاه دارد می تواند موقعیت های زیادی را برای خود خود بسازد.

** آیا می دانستید؟

1-    برزیلی ها در 10 دیدار گذشته ی خود شکست نخورده اند و 5 دیدار آخر را نیز با پیروزی پشت سر گذاشته اند. آنها از سال 1975 تا کنون هیچ دیدار خانگی را واگذار نکرده اند.

2-    برزیلی ها 4 دیدار از 8 دیدار اخیر خود مقابل اسپانیا را با پیروزی پشت سر گذاشته اند. آنها به 2 بار تساوی و 2 بار شکست مقابل اسپانیا نیز رضایت داده اند.

3-    برزیلی ها سنگین ترین شکست اسپانیا در طول تاریخ رقابت های جام جهانی را در جام جهانی سال 1950 به آنها تحمیل کرده اند. آنها 6 بر 1 در مارانکا اسپانیا را مغلوب کردند.

4-    4 نفر از بازیکنان ترکیب برزیل برای جام کنفدارسیونها در حال حاضر در اسپانیا توپ می زنند.

5-    اسپانیائی ها تا به اینجا در 29 بازی اخیر خود شکست را تجربه نکرده اند آنها از سال 2010 تا کنون 24 پیروزی و 5 تساوی را تجربه کرده اند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار