دبیر سیاسی انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه خوارزمی، بومی‌سازی و اسلامی کردن علوم انسانی در دانشگاه‌ها، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و ارتباط دانشگاه با صنعت را از مطالبات اصلی تشکل‌های دانشجویی دانست.

علیرضا کریمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقاط ضعف تشکل‌های دانشجویی در ۲ سال اخیر اظهار داشت: بحث جذب نیرو، خودسازی و کادرسازی در تشکل‌ها اگر به هر نسبتی از شرایط ایده‌آل خود فاصله بگیرند به عنوان نقطه ضعف به‌شمار خواهد رفت.

این فعال دانشجویی در ارتباط با مطالبات اصلی تشکل‌های دانشجویی از فضای دانشگاه‌ها بیان داشت: مسائلی همچون بومی‌سازی و اسلامی کردن علوم انسانی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و ارتباط دانشگاه با صنعت مطالبه اصلی تشکل‌های دانشجویی است که به آن توجهی نشده است.

وی با تاکید بر نقاط قوت تشکل‌های دانشجویی تصریح کرد: دغدغه اصلی تشکل‌ها، معضلات اقتصادی و سیاست خارجی کشور است و دانشجویان با انتقاد منصفانه و بدون هیچ‌گونه جانبداری از مسئولان سعی دارند با رفع نواقص موجود به پیشرفت هر چه بیشتر کشور کمک کنند.

"دبیر سیاسی انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه خوارزمی" در پایان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اولویت این انجمن بحث انتقاد درونی و خودسازی اعضای این تشکل است که با تلاش در جذب نیروهای انقلابی و پاک به پیشبرد اهداف و آرمان‌های این تشکل دانشجویی کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار