سرپرست تیم فوتبال مس کرمان گفت: ما شکایتنامه ای علیه شجاع خلیل زاده، بازیکنمان به کمیته انضباطی ارائه کرده ایم تا تکلیف این بازیکن را مشخص کند.

ایرج کهندل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما با شجاع خلیل زاده قرارداد داشتیم. اما این بازیکن رضایتنامه ی قبلی داشته است ولی ما آن را قبول نداریم چرا که جعلی است و رضایتنامه ای که باشگاه مس به خلیل زاده داده است نیست.

وی در خصوص اظهارات رویانیان در خصوص تبانی باشگاه مس کرمان و سپاهان در مورد این بازیکن گفت: باشگاه مس اظهارات رویانیان را تکذیب می کند. خلیل زاده بازیکن خوب مس کرمان است و ما نمی خواهیم او را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: در همین خصوص کمیته انضباطی جلسه ای را تشکیل داده و قرار است نماینده ی حقوقی باشگاه مس ظرف چند روز آینده به کمیته انضباطی مراجعه کند و رأی کمیته را که در مورد خلیل زاده دریافت کند.

کهندل درباره ی آخرین وضعیت نقل و انتقالات مس کرمان اظهار داشت: در حال حاضر با هادی شکوری چند بازیکن خارجی صربستانی و برزیلی قرارداد بسته ایم.

وی در پایان درباره ی اردوی تیم مس کرمان خاطر  نشان کرد: با وجود اتمام اردوی کرج این اردو را تمدید کردیم و طبق برنامه ریزی های انجام شده توسط باشگاه 3 بازی تدارکاتی برای این اردو در نظر گرفته ایم.

طبق برنامه ریزی قرار است روز دوشنبه با تیم ملی ناشنوایان بازی کنیم، روز چهارشنبه با تیم راه آهن و روز جمعه هم با یکی از تیم های پرسپولیس یا نفت تهران بازی کنیم.

در این اردو مجتبی تقوی توانسته است تا حدودی نقاط ضعف و قوت تیم مس کرمان را شناسایی کند و در جهت برطرف کردن آن برآید.

گفتنی است تیم فوتبال مس کرمان با هدایت مجتبی تقوی و بازیکنان جوان و باانگیزه اش قصد دارد که در لیگ سیزدهم جایگاه خوبی به دست آورد و حتی یکی از سهمیه های آسیایی را کسب کند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار