مدیر برنامه های آندرانیک تیموریان گفت: آندو در ایران به هیچ تیمی جز استقلال نخواهد پیوست و فقط متعلق به آبی پوشان خواهد بود.

سرژیک تیموریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برای مذاکره با فتح اله زاده به دفتر او آمده ام تا در خصوص حضور آندرانیک تیموریان در این باشگاه با وی به مذاکره بپردازم و این نوید را به هواداران استقلال می دهم که آندو اگر پیشنهاد خارجی نداشته باشد در ایران تنها به آبی پوشان تعلق دارد و در باشگاه استقلال به فعالیت خود ادامه می دهد.
 
وی تصریح کرد: باور کنید که برای اخذ مطالبات آندو به دفتر فتح اله زاده نیامده ام و فقط در خصوص همکاری آندو با استقلال صحبت کردیم.

تيموريان پس از انجام مذاکرات با فتح اله زاده به خبرنگارن توضيح داد: اولويت اول آندو استقلال است و با فتح اله زاده صحبت کرديم تا در مورد پيشنهادات خارخي او همچون قطر ، چين و کره جنوبي را بررسي کند و اگر به اين پيشنهادات پاسخ منفي داد حتما به استقلال مي پيوندد.

وي گفت: اينکه گفته مي شود آندو از تيم هاي آمريکايي پيشنهاد دارد کذب محض است و وي اکنون در تبريز مشغول انجام کارهاي مالياتي خود مي باشد و هنوز هيچ چيز مشخص نيست و قرار است تا هفته 
آينده تصميم خود را بگيرد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار