قهرمان استثنايي كاراكتر كارتني اسپيرو تاثير‌گذار نو از تن‌تن شد زيرا به ابر قهرماني در عالم كودكان مبدل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ون مينوت : اسپيرو جايگاهش را در بين كاراكترهاي كارتني نگهداشت زيرا براي كودكان به دليل ساختار نگاهي اش قابل تحسين و دوست‌داشتني است اين قهرمان استثنايي فرانسوي، بلژيكي از نظر زيبايي شناختي و هنر ساختاري براي نسل جوان نقش ابر قهرماني را دارد در واقع داستان مصور اين كارتن در ژانر كميك قرار مي‌گيرد و ماجراهاي اين كارتن توسط چند نويسنده به نگارش درآمده و ماجراهاي پسر بچه‌اي است كه جريان روشنفكري را در بين كودكان هم‌سنش به راه انداخته است.


شايان  ذكر است كه اين انيميشن در ايران بتا عنوان داستان‌هاي پر‌ماجرا شناخته شده است.





در مقايسه اين كاراكتر"اسپيرو"، "تن تن" گفتني است؛ كاراكتر اسپيرو به دليل ژانر كميك توانست با فروش خوبي روبرو شود علاوه بر آن اسپير و برخلاف تن‌تن توانست به پديده‌اي واحد در بين كارتن‌ها تبديل شود و اين با در نظر گرفتن اين نكته است كه مدت زمان زيادي نيست كه معروف شده است.





اسپيرو بيشتر از كاراكتر تن‌تن به واقعيت‌هاي زندگي شباهت دارد در بعضي از قسمتهاي كاراكتر كارتني اسپيرو مشكلات روزمره زندگي به تصوير كشيده شده با كمك تكنولوژي در ساختار كارتن باعث شده تا براي كودكان جذابيت داشته باشد.
كارتن اسپيرو به دليل حساسيت‌هاي كاراكتر اصلي آن نسبت به اطرافيانش و وقايع پيرامون آموزنده‌تر است و اين كاراكتر در طول 123 سال توانست تبديل به قهرمان تاثير‌گذار در بين نسل جوان و كودكان شود./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار