وزارت ورزش و جوانان در خصوص رویدادهای اخیر باشگاه پرسپولیس به سراغ پیشکسوتان این باشگاه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ شنیده ها حاکی از این است که مسئولان وزارت ورزش و امور جوانان طی روزهای آینده از پیشکسوتان پرسپولیس دعوت خواهند کرد تا در خصوص مسائل اخیر این باشگاه به ویژه حضور رویانیان نقطه نظرات خود را ارائه دهند.

گفتنی است: محمد رویانیان طی دستوری صریح از سالار کیا و شیرینی خواست تا پیگیر حق و حقوق باشگاه پرسپولیس دربارۀ قاسم دهنوی، یعقوب کریمی و قاسم حدادی فر باشند.

*افزایش فشارها برای برکناری شیرینی

فشارها از سوی افراد مختلف در خصوص برکناری شیرینی از سمت سرپرستی باشگاه پرسپولیس بیشتر و بیشتر شده و گفته می شود که این فشارها هم از داخل باشگاه و هم از بیرون باشگاه وجود دارد.

*کریمی و سرخپوشان این بار رودروی هم

تیم فوتبال پرسپولیس قرار است یک دیدار تدارکاتی را پیش از آغاز فصل سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با تراکتور سازی را برپا کند و این بدان معنی است که علی کریمی و سرخپوشان پایتخت خیلی زود تر از لیگ رودروی هم قرار خواهند گرفت.

در ادامه مسئولان و بازیکنان پرسپولیس همچنان برخواسته خود یعنی ماندگاری رویانیان در سمت مدیرعاملی استوار هستند و نمی خواهند که به هیچ وجه موضع خود را تغییر دهند.

*مالکی تلویحاً از رویانیان حمایت کرد

فدا حسین مالکی نیز تلویحاً از رویانیان حمایت کرده و ابراز داشته که اگر مدیرعامل کنونی باشگاه پرسپولیس در سمت خود ماندگار نشود وی نیز دیگر حاضر به ادامه فعالیت های خود در باشگاه پرسپولیس نمی باشد./زر
برچسب ها: باشگاه ، مختلف ، شیرینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار