عضو سازمان لیگ برتر گفت: باشگاه ذوب آهن نامه ای مبنی بر مهلت چند روزه به این تیم برای جذب بازیکنان به سازمان لیگ ارسال کرده است ، اما مورد موافقت قرار نگرفت.

مصطفی شهبازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پیشنهاد تیم فوتبال ذوب آهن برای تمدید مهلت نقل و انتقالات بازیکنان مورد قبول ما قرار نگرفت زیرا که این زمان همگانی است و اختصاص به یک یا دو تیم ندارد.

عضو سازمان لیگ برتر د ر ادامه بیان داشت: تیم فوتبال ذوب آهن اجازه داشت که در حین بازیهای پلی آف با بازیکنان مد نظرش مذاکره کند اما اینکار را نکرد. به خاطر همین این تیم تقاضای مهلت نقل و انتقالات کرده است.

وی درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیسی ها به خاطر قرارداد بستن با صادقیان گفت: اگر باشگاه ذوب آهن مستندات لازم براي قرارداد بستن صسادقيان با پرسپولیس حین بازیهای پلی آف داشته باشد، در آن صورت کار پرسپولیسی ها خلاف قانون خواهد بود. مگر اینکه باشگاه ذوب آهن پیام صادقیان را اخراج کرده باشد در آن صورت قرارداد بستنش با پرسپولیس درست است.

شهبازي درباره مهلت نقل و انتقالات گفت: مهلت نقل و انتقالات بازیکنان داخلی و خارجی 15 تیر به پایان می رسد اما ما به اعضای هیأت رئیسه سازمان لیگ برتر پیشنهاد دادیم که این مهلت را برای بازیکنان داخلی تمدید کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مهلت تیمها برای جذب بازیکنان مد نظرشان فقط مشمول بازیکنان داخلی می شد و به بازیکنان خارجی تعلق نمی گیرد./مح
برچسب ها: ذوب آهن ، شهبازی ، مهلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار