عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: حضور تکفيري‌ها در هرجايي از منطقه منشأ جنايات و اقدامات ضدحقوق بشري بوده و تفکر آنها که با کشتن رهبران تشيع مي‌توانند به اهداف خود دست يابند، تنها وحدت شيعيان و اهل تسنن را به دنبال خواهد داشت.

"مهدي دواتگري" نماينده مردم مراغه و عجب‌شير در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به کشتار بي‌رحمانه شيعيان مصر به دست تکفيري‌ها گفت: جمهوري اسلامي ايران هرگونه اقدام تروريستي را به هر شکلي محکوم مي‌کند چرا که ايران خود قرباني تروريسم است.
 
وي در ادامه افزود: حضور تکفيري‌ها در هرجايي از منطقه منشأ جنايات و اقدامات ضدحقوق بشري بوده و تفکر آنها که با کشتن رهبران تشيع مي‌توانند به اهداف خود دست يابند، تنها وحدت شيعيان و اهل تسنن را به دنبال خواهد داشت.
 
عضو کميسيون امنيت ملي مجلس همچنين تصريح کرد: دولت مصر نخست بايد امنيت ملت خود و شيعيان را تضمين کرده و اجازه تکرار اينگونه جنايات را در کشورش ندهد.
 
دواتگري در پايان خاطرنشان کرد: گروه‌هاي تندرو در مصر وقتي به اهداف خود در عرصه سياسي نرسيدند، تلاش کردند تا با اعمال فشار خواسته‌هاي غيرقانوني خود را به دولت قانوني تحميل کنند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: تکفری ، مصر ، شیعیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار