مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از انعقاد قرارداد از سوی کارخانه قند شاهرود برای کشت چغندر قند در دوهزار و 18 هکتار با بهره برداران در این استان خبر داد.

 



ˈ به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، امیر رضوی افزود: قرارداد کشت با 348 نفر از چغندرکاران این استان بسته شد و تاکنون در یک هزار و 700 هکتار از مزارع بذر چغندر قند کشت شده است.

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی گفت: برای کشت سال جاری چهار هزار و 441 واحد بذر خارجی و بیش از دو هزار و 600 واحد بذر منوژرم (یک جوانه ای) و پلی ژرم (چند جوانه ای) داخلی توزیع شده است.

رضوی در خصوص تامین و توزیع کود شیمیایی برای کشت چغندر قند گفت: برای کشت 600 تن کود تامین شده که تاکنون بیش از 400 تن انواع کود ازته، فسفاته و ماکرو بین چغندرکاران توزیع شده است.

وی افزود: کشت چغندر قند در استان سمنان که بیشتر آن در شهرستان میامی قرار دارد، از اواخر اردیبهشت شروع شده و تیر ماه به پایان می رسد.

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان یادآور شد: سال گذشته در بیش از دو هزار هکتار سطح زیر کشت 86 هزار و 322 تن چغندر قند با عیار متوسط 47/17 درصد برداشت شد/س
برچسب ها: قرار داد ، کشت ، چغندر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.