معاون خدمات و سلامت کمیته امداد امام خمینی کشور از بهره مندی بیش از یک میلیون و 800 هزار مددجوی این نهاد از انواع خدمات بیمه ای خبر داد ..

 



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، علی محمد ذوالفقاری در مهدیشهر گفت: این افراد را روستائیان و مددجویان شهرهای زیر 20 هزار نفر تشکیل می دهند که از بسته خدماتی سلامت خانواده بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه علاوه بر بیمه درمانی، مددجویان از بیمه آینده نیز برخوردارند گفت: بیمه اجتماعی ویژه زنان سرپرست خانوار و شاغلان طرحهای خودکفایی، بیمه آتیه بانک کشاورزی، بیمه طرح طاها ویژه ایتام و بیمه حوادث که به تازگی در برخی استان های کشور آغاز شده از خدماتی است که در قالب بسته خدماتی سلامت به مددجویان ارائه می شود.

ذوالفقاری با بیان اینکه چهار میلیون نفر در کشور مددجوی دائمی کمیته امداد هستند افزود: این نهاد بر اساس نیاز خانواده مددجو به آنها هفت خدمت ارائه می کند.

به گفته وی، بسته معیشتی ، اشتغال ، فرهنگی ، تحصیلی ، مسکن ، قضایی و سلامت از مواردی است که مددجویان از آن بهره مند می شوند.

معاون خدمات و سلامت کمیته امداد امام خمینی کشور برای شرکت در کارگاه آموزشی دو روزه مددکاران کمیته امداد استان سمنان به مهدیشهر آمده بود ./س

برچسب ها: بهره مندی ، خدمات ، بیمه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.