زيني زاده در خصوص آخرين وضعيت نقل و انتقالات گفت: محسن ربيع زاده بازيکن پاس همدان را جذب کرديم ما تا الان چهار بازيکن ليگ برتري گرفتيم که طي روزهاي آينده هم دو بازيکن مطرح و موثر ديگر هم خواهيم گرفت.

حميد زيني زاده مديرعامل تيم فوتبال تراکتورسازي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: جواد نکونام با جلالي سرمربي تيم در هتل المپيک تهران محل اردوي تيم مذاکراتي داشته است. اين بازيکن قرار است که طي امروز و فردا جواب نهايي را به ما بدهد.

زيني زاده درباره وضعيت آندو تيموريان اظهار داشت: تيموريان بيان کرده که بعد از بهبود دستش مذاکرات را ادامه ميدهد اگر اين بازيکن مايل باشد جذبش مي کنيم.

وي درباره وضعيت مذاکره با انصاري فرد گفت: اين بازيکن در ليست بازيکنان مدنظر جلالي قرار دارد و با وي هم صحبتهاي مقدماتي را انجام داديم اگر انصاري فرد با پرسپوليس به نتيجه نرسيد مذاکراتمان را با اين بازيکن ادامه مي‌دهيم.

زيني زاده درباره جذب بازيکنان خارجي بيان کرد: نالسيو خوزه در تمرينات تيم حاضر نشد اما کادر فني نظر مساعدي نسبت به اين بازيکن ندارد به خاطر همين حضور وي در تيم منتفي است همچنين دو بازيکن خارجي ديگر هم طي روزهاي آينده براي تست دادن به تمرينات تيم اضافه مي شوند تا پس از تاييد نهايي جلالي به تيم تراکتورسازي بپيوندند.

وي درباره برگزاري اردو تصريح کرد: تيم ما روز دوشنبه 10 تيرماه با صباي قم يک بازي تدارکاتي برگزار مي کند.

همچنين با يکي از تيمهاي تهراني هم در روز چهارشنبه 12 تيرماه بازي دوستانه اي انجام مي‌دهيم و بعد از آن به تبريز باز ميگرديم.

مديرعامل تراکتورسازي عنوان کرد: ما با برگزاري اردو و بازيهاي تدارکاتي تا حدودي به اهدافمان دست يافتيم و نقاط ضعف و قوت تيممان هم مشخص شده است.

وي درباره وضعيت جلال چراغپور در تيم تراکتورسازي گفت: چراغپور به دليل بيماري پرش از حضور در تيم  تراکتورسازي انصراف داد و جلالي طي روزهاي آينده جايگزين مناسبي انتخاب خواهد کرد.

زيني زاده درباره وضعيت ايران پوريان گفت: با توجه به قطعي بودن دوپينگ اين بازيکن را از ليست نفراتمان براي فصل بعد خارج کرديم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار