عالم برجسته اهل سنت و متخصص علم آخرالزمان، مولانا عمران نظر حسین جهت بررسی تاریخچه و کرامات مسجد مقدس جمکران به این مکان مقدس مشرف شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، مولانا عمران نظر حسین، عالم برجسته اهل سنت ومتخصص علم آخرالزمان که با هدف آشنا شدن با شخصیت‌ها و مراکز ایرانی فعال در زمینه مهدویت به ایران آمده و برای بررسی تاریخچه و کرامات مسجد مقدس جمکران به این مکان مقدس مشرف شد و با حجت الاسلام فاضلی، معاون حقوقی و املاک و مرتضی وافی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران دیدار و گفت‌وگو کرد.
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در این دیدار به تاریخچه بنای مسجد مقدس جمکران به دستور حضرت ولی عصر (عج) اشاره کرد وبه ارائه نکات کلیدی این روایت پرداخت.
حجت الاسلام وافی در ادامه توحید را حقیقت کلیدی مسجدجمکران دانست وگفت: علما، مراجع و مردم به این مکان مقدس توجه روزافزون داشتند و جمکران نماد مهدویت و منجی خواهی در جهان است.
مولانا عمران نظر حسین پس از شنیدن تاریخچه و مسائل پیرامون مسجد مقدس جمکران ازعلاقمندی خود برای حضور در این مکان مقدس خبر داد،وگفت:
روانشناسی دین در این مکان به صورت عملی دیده می‌شود،ومسجد مانند هتل نیست که مردم بروند و بیایند، در این مکان قلب منقلب می‌شود ولی سلفی‌ها مسجد را مانند هتل کرده‌اند، فقط می‌آیند و می‌روند.
وی درادامه افزود: من جای دیگر هم دیدم که مردم به جمکران جذب می‌شوند و این مسئله بیانگر علاقمندی مردم به علم آخرالزمان است که این علاقمندی از روانشناسی دین و رواشناسی معرفت سرچشمه می‌گیرد.
در پایان این گفت‌وگو هدیه ویژه مسجد مقدس جمکران به این عالم برجسته اهل سنت اهدا شد و وی از اماکن مختلف مسجد مقدس جمکران بازدید کرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.