معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 10 از برگزاری دوره های آموزش رایگان فصل تابستان در مراکز آموزش و مشاوره گل و گیاه خبر داد.

مهرداد زنگنه فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان و اوقات فراغت شهروندان، دوره های آموزش رایگان نگه داری از گل و گیاه با هدف آشنایی ، تشویق و ترغیب هر چه بیشتر شهروندان به نگه داری گل و گیاه و فضای سبز شهری و اشتغال زایی آنان آغاز شد.

وی افزود: دوره ها با موضوعاتی از قبیل نگه داری گیاهان آپارتمانی، سبزی کاری، گل های فصلی و پیازی، تراریوم( باغ شیشه ای) و درختچه، پرورش قارچ به صورت تئوری و عملی آموزش داده می شود.

زنگنه فر در ادامه تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان نیز علاوه بر موضوعات اعلام شده کلاس های ویژه با عناوین خوراکی و نوشیدنی های افطار هر فرد، گیاهان قرآنی نیز برگزار می شود.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 10 با بیان این که گیاهان آفت زده و بیمار در این مراکز معاینه می شود خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به این مراکز واقع در بوستان نیلوفر، رضوان، هزار شهید و اتوبان یادگار امام (ره) ، زیر پل شهیدان ضمن این که پاسخ سوالات خود را در خصوص نحوه نگهداری از گیاهان دریافت کنند از امکانات موجود جهت رفع آفت گیاهان بیمار بهره من شوند، همچنین جهت افزایش هر چه بیشتر سطح آگاهی شهروندان نسبت به نگه داری گیاهان آپارتمانی، بروشورهای آموزشی بین شهروندان توزیع می شود./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار