مدیر کمیته امداد شهرستان زابل گفت: سال گذشته، یک‌هزار و 643 مورد وام اشتغال‌زایی به مددجویان مورد حمایت در زابل پرداخت شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران محمدمهدی قهرمانی در مراسم تجلیل از روسای بانک‌های عامل اظهار داشت: در سال گذشته، یک‌هزار و 643 مورد وام پرداختی در قالب کارانگیزی، توان‌افزایی و خودکفایی با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد و 986 میلیون ریال و تعداد 367 طرح نیز از محل منابع امدادی با اعتبار 9 میلیارد و 606 میلیون ریال پرداخت شد.

وی افزود: همچنین در زمینه آموزش، 2 هزار و 769 نفر با هزینه‌کرد 3 میلیارد و 149 میلیون و 5 هزار ریال در زمینه حرفه‌آموزی و آموزش‌های بلند مدت و کوتاه مدت و تعامل و حمایت از کارفرمایان و کاریابی آموزش‌های مورد نظر را فرا گرفتند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی زابل تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 886 پرونده مشاغل خانگی و خوداشتغالی با اختصاص اعتبار شش میلیارد ریال تشکیل شده که از این تعداد 525 طرح آماده ارسال به استان و بقیه در دست اقدام است.

قهرمانی گفت: 11 نفر فنی کار بازدید از طرح‌ها را به صورت ماهیانه برعهده داشته و دو نفر مشاوره شغلی برای طرح نویسی و راهنمایی مجریان طرح‌ها در نظر گرفته شدند.

هوشنگ ناظری فرماندار شهرستان زابل هم در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند امداد به‌ویژه در زمینه خودکفایی و اشتغال مطالبی در زمینه کارگروه اشتغال شهرستان و برنامه‌های اجرا شده در خصوص رفع محرومیت و ایجاد شغل در محلات آسیب‌پذیر و حومه شهر ارائه کرد.

در پایان مراسم، روسای بانک‌های عامل با اهدای لوح مورد تقدیر قرار گرفتند./ج1

برچسب ها: مددجو ، کمیته ، فرماندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.