دادگستری شهرستان بویین زهرا امروز طی اقدامی به راه‌اندازی ایستگاه پرسش و پاسخ و نیز ارائه مشاوره‌های حقوقی پرداخت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، ایستگاه رایگان پاسخگویی به پرسش‌ها و ارائه مشاور‌ه حقوقی به شهروندان بویین زهرا صبح امروز در مصلای شهر بویین زهرا برگزار شد.

در این برنامه رئیس‌ دادگستری شهرستان بویین زهرا به مدت دو ساعت همراه با سه تن از قضات با تشکیل میز حقوقی به بیان مسائل و ضوابط حقوقی و قضایی، دادخواست‌ها و مشکلات مراجعان در خصوص حقوق و قضا پرداختند و شهروندان نیز پاسخ‌ها و مشاوره‌هایی از قضات و افراد حقوقدان حاضر در ایستگاه دریافت کردند.

رئیس دادگستری بویین زهرا اظهار داشت: قوه قضائیه با چهار عملکرد در حوزه‌های دادسرا، شوراهای حل اختلاف، دادگاه‌ها و اجرای احکام به صاحبان پرونده‌ها پاسخ می‌دهد.

حجت‌الاسلام علی مظفری عنوان کرد: با توجه به آمار جمعیتی شهرستان بویین زهرا و پرونده‌های موجود در دادسرا و دادگاه‌های سطح این شهرستان از آحاد مردم دعوت می‌شود تا مشکلات پیش‌ آمده را به درستی در شوراهای حل اختلاف حل و فصل کنند.

رئیس دادگستری شهرستان بویین زهرا با اشاره به بهره‌گیری از نیروهای بومی در شوراهای حل اختلاف این شهرستان و کمک به دستگاه قضائی، افزود: نیروهای نظامی و انتظامی نیز در مدت یک سال اخیر یاریگر قوه قضائیه در حل مسائل بوده‌اند که این همکاری آنان تا حد زیادی در خدمت‌رسانی مطلوب به مردم اثرگذار بوده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.