طرح مدیریت بحران اماکن در مکانهاي مسکونی تجاری و اداری این طرح مفید و سودمند برای مجتمع اداری شهرداری ناحیه 4 منطقه 11 واقع در محله راه آهن اجرا شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ستاد مدیریت بحران این منطقه اقدام به برگزاری دوره آموزشی طرح مدیریت بحران اماکن شامل آموزش های مبانی مدیریت بحران اطفاء حریق و کمک های اولیه جهت کارکنان ناحیه 4 شهرداری منطقه 11 نمود تا با به کار گرفتن تدابیر صحیح علمی در زمان های قبل حین و پس از بحران از دامنه خسارت احتمالی در زمان بحران بکاهند و اطلاعات و آمادگی لازم را برای مقابله با بحران داشته باشد.
گفتنی است، به منظور اجرای کامل این طرح چارت تشکیلاتی مورد نظر نیز در ناحیه 4 پیاده سازی شده و ایرج و ایرج باقرپور شهردار ناحیه 4 به عنوان فرمانده بحران و نیز افرادی از مدیران و کارکنان سمت های نیروهای پشتیبان امورها و بخش حراست را عهده دار شدند تا در هنگام بروز شرایط بحران نسبت به مدیریت و ساماندهی بهنیه بحران اقدام نمایند.
همچنین پوسترها و بروشور های آموزشی بویژه مباحث بحران در ناحیه و بین پرسنل توزیع شد تا امکان دسترسی به منابع اطلاعات کامل تر برای آنان فراهم گردد. /ل
برچسب ها: طرح ، مدیریت ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار