رئیس آموزش و پرورش دشتستان از تکمیل 15 طرح عمرانی نیمه‌تمام آموزش و پرورش دشتستان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عباسعلی اسدی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در سطح جامعه بوده و تقویت این نهاد امری لازم است.

وی افزود: تقویت آموزش و پرورش در ساختن آینده کشور بسیار موثر است و همه باید در این راستا اهتمام ورزیم.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان با اشاره به تجمیع برخی مدارس خاطرنشان کرد: تجمیع تعدادی از مدارس تبعات منفی در پی خواهد داشت که لازم است ریاست شورا تمهیدات لازم را پیرامون این موضوع فراهم سازد.

اسدی از تکمیل 15 طرح عمرانی نیمه‌تمام آموزش و پرورش دشتستان خبر داد و گفت: از آنجایی که تعداد 15 الی 16 کار عمرانی نیمه‌تمام در دست اقدام است بیشتر پیشنهادات عمرانی معطوف به این طرح‌ها بوده و این طرح‌ها در اولویت تکمیل شدن قرار دارند.

وی به بحث سازماندهی نیروهای موجود و شیوه‌نامه ثبت نام پرداخت و ابراز داشت: باید با همدلی و همراهی همه نیروها برای رشد و موفقیت آموزش و پرورش شهرستان اقدام کنیم.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان یادآور شد: برگزاری جلسه طرح سنجش دانش‌آموزی با مرکز بهداشت شهرستان، افتتاح طرح هجرت دانش‌آموزی با همکاری سپاه پاسداران و موافقت با طرح کاربری چهار باب منزل سازمانی واقع در کنار مدرسه راهنمایی زنده یاد کردی و مجوز الحاق آن به مدرسه از دیگر اقدامات انجام شده و در دست اقدام است.

اسدی با اشاره به اجرای طرح هجرت و با تاکید بر اولویت این طرح در ساخت و کمک به تعمیرات اساسی مدارس طی سال جاری گفت: به منظور تعمیر و آماده سازی فضاهای آموزشی برای سال تحصیلی آینده و ترویج ارزش‌های اسلامی، امسال فعالیت‌ها و اردوهای طرح هجرت به صورت ویژه برنامه‌ریزی شده است./ج1

برچسب ها: اموزش ، پرورش ، هجرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.