سرپرست معاونت امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان هشتمین نمایشگاه قرآن کریم در مرکز استان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در نشست ستاد اجرایی نمایشگاه اظهار کرد: در تلاش هستیم هشتمین نمایشگاه قرآن کریم را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

وی وحدت و همدلی را مهم‌ترین عامل در راستای برپایی برنامه‌ها و فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف عنوان کرد.

سرپرست معاونت امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد؛ بتوانیم نمایشگاه سال جاری را به نحوی شایسته برگزار کنیم تا ماندگار بهتری داشته باشد.

هدایتی توسعه، ترویج و تعمیق فرهنگ قرآنی و آموزه‌های آن در میان عموم، همچنین بسترسازی مناسب برای انس بیشتر آنان با مفاهیم روح بخش قرآن کریم و حمایت از آثار تولیدی را از اهداف برپایی این نمایشگاه در استان برشمرد.

ناشران علاقه‌مند به شرکت در این نمایشگاه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 05842234412- داخلی 117 تماس حاصل کنند.

برپایی نشست با مؤسسات قرآنی و ناشران، برپایی محافل انس با قرآن کریم و برپایی نشست‌های تخصصی از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.
برچسب ها: قرآن ، خراسان ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.