مانا استاد محمد(فرزند محمود استاد محمد) در مورد تهیه داروی پدرش گفت:طی مکاتباتی که آقای حسینی وزیر ارشاد با وزیر بهداشت داشته اند،قول های مساعدی داده اند که بتوان داروی پدر را از داخل کشور تهیه کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مانا استاد محمد(فرزند محمود استاد محمد) نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان پیش کسوت تئاتر کشور، گفت: در مکاتباتی که آقای حسینی وزیر ارشاد با آقای منفرد وزیر بهداشت داشته اند، قول های مساعدی داده اند که بتوان دارو را از داخل کشور تهیه کنند و با توجه به نیاز مبرم به این دارو ما امیدواریم این امر به زودی تحقق پیدا کند.
فرزند محمود استاد محمد درباره آخرین وضعیت بیماری پدرش گفت: ایشان حال زیاد مساعدی ندارد. اخیرا دارو بدست ما رسیده اما به دلیل اینکه موفق نشدیم دارو را در داخل کشور تهیه کنیم و پدر یک ماه نتوانست داروی خود را مصرف کند، ناچار شدیم برای تهیه دارو از خارج کشور اقدام کنیم که این کار هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد. اما با توجه به شرایط موجود می بایست به هر صورت ممکن داروی مورد نیاز را برای ایشان تهیه می کردیم.
وی در پاسخ به این سوال که مصرف نکردن یک ماهه دارو چه تاثیری در وضعیت بیماری استاد محمد داشته است، گفت: تغییر خاصی را در این مدت مشاهده نکرده ایم و دکتر معالج ایشان قرار است امروز نتیجه نهایی آزمایش ها را اعلام کنند تا ببینیم واکنش کبد در ارتباط با یک ماه عقب افتادن داروها چه بوده است.
محمود استاد محمد نویسنده و کارگردان با سابقه تئاتر کشور مدتی است با بیماری سرطان کبد مبارزه می‌کند و امیدوار است بتواند با مصرف منظم و کامل دارو هایش دوباره سلامت خود را بازیابد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار