"سارا پالين" فرماندار پيشين ايالت "آلاسکا" و نامزد معاونت رياست جمهوري حزب جمهوريخواه در انتخابات سال 2008 ميلادي، روز گذشته در يکي از شبکه هاي اجتماعي از احتمال کناره گيري خود از حزب جمهوريخواه آمريکا و آغاز فعاليت سياسي مستقل خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رو.زنامه ديلي ميل، وي در جريان جلسه پرسش و پاسخ با شهروندان آمريکايي در شبکه اجتماعي "توئيتر" از احتمال خروج خود و "مارک لوين" يکي ديگر از اعضاي محافظه کار حزب جمهوريخواه از آن حزب و تاسيس تشکلي تازه تحت عنوان "حزب آزادي" خبر داد. وي در اين باره به حزب جمهوريخواه و جنبش موسوم به "تي پارتي" هشدار داد که در صورتي که از خاستگاه "محافظه کارانه خود دور شوند از آن جريان جدا خواهد شد. 

پالين با شبکه هاي خبري وابسته به جريان محافظه کار آمريکا از جمله شبکه خبري "فاکس نيوز" نيز ارتباطات نزديکي دارد.

وي در ماه ژانويه از توقف پخش برنامه هايش در آن شبکه خبر داد اما اخيرا اظهار داشته که بار ديگر قرارداد خود با شبکه تلويزيوني "فاکس نيوز" که مديريت آن را "رابرت مرداک" غول صهيونيست رسانه هاي آمريکايي تمديد کرده است اما زمان از سرگيري پخش برنامه هايش را اعلام نکرده است.

روزنامه "ديلي ميل" در ادامه خبر خود خاطر نشان ساخته که کسب پول يکي از انگيزه هاي پيلين براي از سرگيري پخش برنامه هايش در آن شبکه خبري آمريکايي – صهيونيستي بوده است چرا که طبق قراداد سالانه 1 ميليون دلار درآمد از اين طريق کسب کرده است.


آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 

برچسب ها: سارا ، پیلین ، فعالیت ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار