رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: شهرستان سرعین با داشتن ظرفیت بی‌نظیر گردشگری مورد بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کمال‌لدین پیرمؤذن در نشست با پنج منتخب جدید شورای شهر سرعین اظهار داشت:معتقدیم به تناسب ظرفیت بی‌نظیر سرعین در حوزه گردشگری به این شهر توجه نشده است که امیدواریم با راهکارهای مناسب در این زمینه بیش از هر زمان دیگر توجه و دقت نظر در رفع مشکلات و نواقص صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: سال‌هاست که سرعین از مشکلات زیربنایی و زیرساختی در ارائه خدمات مطلوب به میلیون‌ها گردشگر رنج می‌برد اما برای رفع این مشکلات هیچ حرکت کارشناسی، مثبت و سازنده انجام نشده و این شهر همچنان به صورت سنتی در عصر مدرنیته مدیریت می‌شود.

نماینده مردم اردبیل،نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بر حل مشکلات شهر سرعین به ویژه ارتقای این شهر به منطقه ویژه گردشگری قول مساعد داد و خاطر نشان کرد: قرار شده است مسئولان استانی طرح تبدیل سرعین به منطقه ویژه گردشگری را تهیه کنند و رئیس جمهور نیز در این باب قول مساعد داده تا مجوز لازم را برای ارتقای این شهر صادر کند.

پیرمؤذن به برخی پیشنهادات منتخبان شورای شهر سرعین اشاره کرد و ادامه داد: پنج منتخب جدید پارلمان محلی سرعین با دلسوزی تمام مشکلات و نارسایی‌های خود را مطرح کردند و از بنده به عنوان رئیس مجمع به نمایندگی از طرف سایر نمایندگان خواستند تا حل مشکلات را پیگیری کرده و تا رسیدن به نقطه سرانجام این اهداف و برنامه‌ریزی‌ها را مد نظر قرار دهند.

وی اضافه کرد: اگر قرار است برای شهر توریستی سرعین برنامه‌ریزی شود باید نگاه فراتر از منطقه‌ای، محلی و حتی استانی و کشوری به این شهر داشت چرا که شهر سرعین امروز به یک شهر ممتاز و شناخته شده‌ای تبدیل شده که همه ساله میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی با ورود به این شهر از این ظرفیت‌ها بهره می‌برند.

پیرمؤذن به نمایندگان پارلمان محلی قول داد تا نظر مثبت دولت آینده را برای توجه ویژه و زیربنایی به سرعین جلب کند و در نشست آینده با رئیس جمهور منتخب خواسته و مطالبات مردم سرعین را بازگو کند/س.

برچسب ها: اردبیل ، ظرفیت ، بی نظیر ، سرعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.