رئیس اداره ایثارگران منطقه 10 اهم فعالیت هایی را که برای خانواده ایثارگران و شهدا در سه ماه اول سال جاری انجام شده را تشریح کرد.

علیرضا رمضانی  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در راستای تحقق رهنمودهای امام راحل، مقام معظم رهبری و تاکید شهردار تهران تاکنون از همه ظرفیت های منطقه برای خدمت رسانی به ایثارگران  استفاده شده است.
وی ادامه داد:  یکی از افتخارات این منطقه داشتن سه خانواده 3 شهید ، چهل خانواده دو شهید،  سکونت 618 جانباز سرافراز، 874 خانواده شهید و تعداد زیادی رزمنده و آزاده است که در این منطقه سکونت دارند.
 رئیس اداره ایثارگران  با اشاره به برنامه ها و فعالیت های منطقه گفت:  از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 100 خانواده شهید،  جانباز و ایثار گر شهروندی  با حضور شهردار منطقه و شهرداران نواحی بازدید به عمل آمده و اقدامات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات مطروحه از سوی آنان انجام شده است.
 وی خاطر نشان کرد:اعزام 500 نفر از شهروندان به اردو راهیان نور،‌تقدیر از جانبازان بالای 50 درصد ، نشست صمیمی  قائم مقام منطقه با فرزندان شاهد وایثارگر شاغل در منطقه،  شرکت در تشیع پیگیر پاک مادران شهید خلجی و پدر شهید عیوقی، غبارویی مراکز شهیدای گمنام در امام زاده معصوم ، برگزاری  مسابقات ورزشی  بین تیم های  جانبازان و دیگر تیم ها ، مساعدت مالی و امکان استفاده رایگان از دو مجموعه ورزشی  منطقه،  تجلیل از همسران  جانباز منطقه در همایش صبر واستقامت تغییر نام معابر به نام شهدا و نصب تمثال شهدا در معابر از دیگر اقدامات است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار