نماینده مردم گچساران وباشت در مجلس شورای اسلامی عملکرد دولت دهم را در زمینه پیگیری پروژه های مناطق محروم قابل قبول عنوان کرد.

 غلامرضا تاجگردون در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود : روستای بابا کلان با قرارگرفتن برروی مخازن عظیم نفت و گاز همچنان از بسیاری تسهیلات زندگی محروم مانده است.
تاجگردون افزود: اعتبار پروژه گازرسانی به روستای بابا کلان از مصوبات سفرهای استانی دولت دهم بوده که از محل اعتبارات ملی تامین شده است.
وی گازرسانی به بابا کلان را یکی از پروژه های مهم و از لحاظ کار اجرایی بدلیل قرارگرفتن در مناطق صعب العبور و وجود خطوط لوله نفت و گاز دشوارعنوان کرد.
تاجگردون گفت: پیگیری های صورت گرفته در زمینه اختصاص بودجه به این پروژه مهم باهمکاری مسئولان وزارت نفت و رئیس جمهور، در جهت جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر صورت گرفته است.
وی افزود: با همه اختلاف نظرهایی که با بسیاری از عملکرد های دولت دارم اما دولت دهم را دولتی پرتلاش در زمینه توجه به روستاها و مناطق محروم می دانم.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صافی و صداقت مردم محروم روستای باباکلان گچساران موجب نتیجه دادن پیگیری های گازرسانی به این روستا بوده است، تصریح کرد: با رایزنی که با مدیرعامل شرکت گاز کشور صورت گرفت در مدت زمان بسیار کوتاهی اعتبار آغاز پروژه به شرکت گاز استان اختصاص یافت.
تاجگردون یکی از مهمترین دلایل کلنگ زنی این پروژه در مدت زمان کوتاه باقی مانده تا پایان کار دولت دهم را پیگیری های این دولت در اجرای این پروژه دانست و افزود: این پروژه به نام تلاشگران دولت دهم در این روستا اجرا خواهد شد.
وی مشکلات موجود در روستای باباکلان گچساران را مهم عنوان کرد و گفت: نداشتن جاده دسترسی مناسب به شهرگچساران، نداشتن پزشک، نبود دبیرستان در این روستا از معضلاتی است که اگر برطرف نشود مهاجرت اجباری اهالی روستا به شهر را در پی خواهد داشت.
تاجگردون همچنین از پیگیری های خود در زمینه اختصاص بخش زیادی از آب رودخانه زهره به اراضی کشاورزی این روستا خبرداد و افزود: فواید سد چم شیر گچساران باید در جهت رفاه حال مردم منطقه گچساران و روستا های تابعه استفاده شود./س
برچسب ها: عملکرد ، مناطق ، محروم ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.