مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم از مشخص شدن ترکیب این تیم برای شرکت در مسابقات لیگ بسکتبال با ویلچر نخاعی‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، علی خوشرفتار تصریح کرد: این روزها علاوه بر برنامه‌ریزی برای حضور موفق و قدرتمند تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در مسابقات فصل جدید سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، برای کسب نتایج مطلوب در رقابت‌های لیگ نخاعی‌های بسکتبال با ویلچر کشور نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان برای توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی در کشور، امسال نخستین دوره رقابت‌های بسکتبال با ویلچر نخاعی‌های کشور به انجام می‌رسد.
مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: این مسابقات با کمی تفاوت نسبت به رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود اما در اصل نحوه برگزاری آن اختلاف زیادی با لیگ برتر ندارد و می‌تواند لیگ جذابی باشد.
وی خاطرنشان کرد: تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم، البرز، کاشان، کهریزک، تهران (الف) و تهران (ب) در این دوره از پیکارها حضور دارند و در نخستین هفته برگزاری این مسابقات، امروز تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با البرز دیدار می‌کند./س
برچسب ها: قم ، کادر ، فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.