مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان از افتتاح هشت هزار واحد مسکن مهر در این استان در هفته جاری با حضور یکی از مقامات ارشد دولتی خبرداد.

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان،نصراله دهقانی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، این مراسم قرار است روز سه شنبه در یکی از شهرهای استان خوزستان انجام شد.

وی افزود: این واحدهای مسکونی در شهرهایی مثل اهواز، خرمشهر، شادگان، هندیجان، رامهرمز، سوسنگرد، دزفول، امیدیه، ماهشهر و شوش افتتاح می شوند که یک هزار و 200 واحد از این طرح‌ها در شهرستان دزفول هستند.

دهقانی عنوان کرد: برای هر یک از این هشت هزار واحد، 45 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که 25 میلیون آن به صورت وام و 20 میلیون تومان آن به صورت آورده مردم تامین شده‌است. در کل 360 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.
 این واحدهای قرار بود ماه قبل توسط رئیس جمهور افتتاح شوند که با تغییر ناگهانی سفر وی به استان ایلام این امکان میسر نشد به همین دلیل برخی مدیران استانی از حضور محمود احمدی نژاد در استان خوزستان برای افتتاح این طرح ها خبر می دهند.

چهارمین سفر هیئت دولت به استان خوزستان ابتدای اردیبهشت ماه امسال انجام شد که به علت فراوانی طرح‌های آماده افتتاح، رئیس جمهور قول داد که سفری دیگر به استان خوزستان داشته باشد که البته ابتدا قرار بود این سفر روز سوم خرداد همزمان با سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر صورت بگیرد./س

برچسب ها: هشت هزار ، مسکن ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.