مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: 20 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان با گذراندن دوره‌های تخصصی، موفق به دریافت مجوز فعالیت در گردشگری سلامت شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، تراب محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین دوره تخصصی گردشگری سلامت استان با حضور 20 دفتر خدمات مسافرتی گردشگری برگزار شد.

محمدی تصریح کرد: به زودی گواهی پایان دوره و مجوز فعالیت در حوزه تخصصی گردشگری سلامت آذربایجان‌شرقی برای شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی چهار روزه صادر می‌شود.

وی دارندگان مجوز دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان آذربایجان‌شرقی را دارای اولویت شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی گردشگری سلامت عنوان کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به سرفصل‌های دروس آموزش داده شده در این کارگاه اظهار داشت: آشنایی با صنعت گردشگری، تاسیسات گردشگری، آشنایی با قوانین و مقررات، مسائل بهداشتی و مسائل ایمنی از جمله موضوعات مطروحه در نخستین دوره تخصصی گردشگری سلامت آذربایجان‌شرقی بود.

محمدی همچنین با اشاره به فراهم آمدن زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته طی چند سال اخیر، تصریح کرد: به جرات می‌توان گفت گردشگری به ویژه در حوزه سلامت در آذربایجان‌شرقی کاملا شکل و قوام گرفته و با شناخته شدن به عنوان مقصدی ایمن برای گردشگران، شاهد افزایش حجم گردشگر ورودی است.

وی خاطرنشان کرد: تمام مشکلات پیش روی صنعت گردشگری با نگرش مثبت و اراده‌ای که از سوی دولت وجود دارد، در کنار همکاری دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی و دیگر صنوف بخش خصوصی و ارائه طرح‌ها و برنامه‌های جدید به مرور زمان برطرف شده و شاهد تحقق اهداف حوزه گردشگری در آذربایجان‌شرقی خواهیم بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.