مديركل دادگستري كهگيلويه وبويراحمد گفت: شهيد بهشتي با استفاده از تحقيقات و مطالعات فراوان، علم قضاوت و فقه اسلامي را با علوم و دانش روز دنيا پيوند زد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، علي جمادي در مراسم گراميداشت شهداي هفت تير در ياسوج افزود: شهادت ‌شهيد بهشتي و يارانش خلا بزرگي را در روند پيشبرد اهداف و آرمان هاي والاي انقلاب و امام راحل (ره) به وجود آورد.
وي با بيان اينكه منافقان كوردل در آن زمان دوستداران و ياران صديق امام راحل (ره) را نشانه رفته بودند، افزود: آنان ابتدا با ترورهاي شخصيتي سعي در لكه دار كردن اين افراد و سپس با ترورها و حذف فيزيكي آنها از صحنه، رسيدن به اهداف شوم خود را دنبال مي كردند.
وي نظم و انضباط در امور ، سعه صدر و احترام به نظرات مخالفان را از جمله ويژگي هاي بارز و صفات شخصيتي دكتر شهيد بهشتي عنوان كرد.
مديركل دادگستري كهگيلويه وبويراحمد با اشاره به تلاش­ كاركنان قضايي استان در زمينه پيشگيري از وقوع جرم در سال گذشته، گفت: با وجود افزايش جمعيت و پيچيدگي هاي جرائم ميزان افزايش وقوع جرم در استان نسبت به سال 90 تنها سه درصد بوده است.
وي اظهار كرد: اين در حالي است كه ميزان مختومه شدن پرونده ها در محاكم قضايي استان اعم از دادسراها، دادگاه هاي عمومي و انقلاب، دادگاه هاي تجديد نظر و شوراهاي حل و اختلاف، رشدي معادل 15درصد داشته است.
وي با بيان اينكه اجراي حدود در ملا عام تا حد قابل ملاحظه اي موجب آرامش در جامعه و درس عبرتي براي ديگران مي ­شود ، تصريح كرد:‌ با توجه به بررسي­هاي انجام شده سال گذشته شاهد رشد ميزان رضايتمندي مردم و افكار عمومي از اجراي عدالت در نقاط مختلف استان بوديم./س
برچسب ها: شهید ، بهشتی ، قضاوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.