انجمن آلزایمر ایران در نظر طرح حساس را به منظور پیشگیری از ابتلا به آلزایمر برای افراد سالمند از طریق همکاری با کانون بازنشستگان سازمان های دولتی برگزار نماید.

معصومه صالحی رئیس انجمن آلزایمر ایران در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن آلزایمر ایران در نظر دارد طرح حساس مخصوص مبتلایان به آلزایمر را برای کانون بازنشستگان سازمان های دولتی اجرا نماید.

وی در ادامه افزود: طرح حساس انجمن آلزایمر ایران به منظور پیشگیری از ابتلا به آلزایمر برای افراد سالمند و یا پیشگیری از روند رو به رشد بیماری آلزایمر در افراد مبتلا به این بیماری طراحی شده است.

صالحی با اشاره به خدمات ارائه شده به سالمندان در طرح حساس این انجمن تصریح کرد: برگزاری تورهای تغذیه نشست های علمی و نقد و بررسی کلاس های زبان و نقاشی  از جمله برنامه های طرح حساس انجمن آلزایمر ایران است که به منظور افزایش اعتماد به نفس و فعال نگه داشتن مغز در سالمندان تهیه شده است.

همچنین به منظور انجام تست های پزشکی و روان شناسی برای افراد سالمند به منظور اطلاع از سطح این افراد از دیگر برنامه های طرح حساس است.

وی یادآور شد: کانون بازنشستگان سازمان های دولتی و یا سایر سالمندان و یا خانواده ها افراد مبتلا به آلزایمر می توانند برای اطلاع بیشتر در مورد این طرح با شماره تلفن 44694439 تماس حاصل نمایند./ع2
برچسب ها: آلزایمر ، حساس ، بیماری ، سالمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار