مركز پژوهش­هاي اسلامي صدا و سيما، يكصد و پانزدهمين شماره از ماهنامه سياحت غرب را منتشر كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ اين شماره از ماهنامه با محورهاي ارتباطات و رسانه، فرهنگ و اجتماع، اقتصاد و سياست، دين، عرفان و معنويت و علم، آموزش و تكنولوژي توسط مركز پژوهش­هاي اسلامي صدا و سيما تنظيم و منتشر شده است. 
دو مقاله " تأثير بازنمايي جنگ بر بينندگان در اخبار تلويزيوني " از مايكل فاو و ميچل هيگ، " ويكي ليس، آنانيمس: ابزارهاي رسانه­اي براي پشتيباني از تغيير رژيم تحت نظر امريكا و ناتو؟ " نوشته رايان اونيل در بخش ارتباطات و رسانه ارائه شده است.
 دو مقاله " فردگرايي دائويي، درماني براي عصر مصرفي " از جريمي كارت و ريچارد كينگ و " سنجش معنويت: حكمت باطني و شبه باطني " نوشته ئي. دبليو. هارناك نيز در بخش دين، عرفان و معنويت آورده شده است. 
"فن سالار كردن آموزش عمومي " از جيمز اف. تريسي، " بحران آموزش و پرورش در امريكا: چگونه برده مي شويم؟ " به قلم جان كوزي و " ماشين­هاي خارج از كنترل هوش مصنوعي و انسان­واره­ها " از دانيل دينلو در بخش علم، آموزش و تكنولوژي ارائه شده است. 
ماهنامه سياحت غرب به مدير مسئولي مجيد خبازي و سردبيري محمدحسين رحمانيان در مركز پژوهش­هاي اسلامي صدا و سيما منتشر مي شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار