نمایش پرفورمنس «از صحنه بیرون رفته اند» به کارگردانی »فرناز بهزادی» از دوشنبه دهم تیر در تماشاخانه استاد انتظامی خانه ی هنرمندان ایران اجرا می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبری هنرمندان، «فرناز بهزادی» درباره ی اجرا این پرفورمنس گفت: «هنرمند نمایشی، همانی که ما را سرگرم می کند، بازی می کند، آواز می خواند، ما را می خنداند، همان که از روی صحنه گاهی ما را می گریاند و گاهی هم ما را به فکر وا می دارد! همانی که زندگی و عمرش عاشقانه بروی صحنه ی نمایش، تئاتر و سیرک می گذرد. اگر دست ها و پاهایش را ببندیم  تا دیگرنتواند به روی صحنه برود. اگر نتواند برقصد یا بخواند؟ اگرنتواند بازی کند، ما را بخنداند، بگریاند... زنده خواهد ماند؟ من به او دو بال هدیه می کنم تا بتواند پرواز کند. شاید به ماه برود و یا به یکی از سیارات در همسایگی شازده کوچولو. شاید آنجا دیگرهرگز نمی رد. من یک نمایشگر و عروسک سازم. عروسک صحنه می سازم. عروسک صحنه نوعی از گویش تئاتری است برای بیان هنرمند روی صحنه.»
علاقه مندان برای تماشای این نمایش می توانند از دوشنبه 10 تیر از ساعت 18:30 به تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.