سایز صفحه نمایش گجت های هوشمند روزبه رو در حال افزایش است، به طوری که محصولاتی که پارسال به عنوان فبلت معرفی شدند امسال به اسمارت فون تبدیل شده اند و اگر این رویه به همین صورت ادامه پیدا کند، شما تا چند سال آینده باید با اسمارت فون 10 اینچی خود به مکالمه بپردازید و این مسئله آزار دهنده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، از همان زمانی که شایعات در مورد سایز 6.44 اینچی فبلت سونی در فضای مجازی منتشر شد، تمام کاربران از ابعاد بزرگ آن برای استفاده به عنوان تلفن ابراز نگرانی کردند در نهایت سونی در یک حرکت کاملا هوشمندانه علاوه بر معرفی فبلت 6.44 اینچی خود، یک هدست بلوتوث فوق العاده کارآمد معرفی کرد، محصولی که نگرانی در مقابل گوش قرار دادن یک دستگاه 6.5 اینچی در میان کاربران از بین می برد.


این هدست بلوتوث که SBH52 نام دارد، از قابلیت جالبی برخوردار است، به طوری که کاربر می تواند آن را مانند یک تلفن معموای در مقابل گوش و دهن خود گرفته و با آن به مکالمه بپردازد، علاوه بر آن با توجه به پشتیبانی از HD Voise می توان از آن مانند هدفون های معمولی برای گوش دادن به موسیقی و یا مکالمه استفاده کرد.


SBH52 به یک صفحه نمایش LED مجهز شده است، که اطلاعات مربوط به شخص تماس گیرنده و یا موزیک در حال پخش را نمایش می دهد، از طرفی از طریق آن می توان بدون مراجعه به تلفن پیامک های موجود را مشاهده کرد.


همچنین این محصول مانند فبلت اکسپریا Z اولترا در مقابل آب و گردوغبار مقاوم شده است. هدست بلوتوث سونی به رادیو FM مجهز بوده و از NFC نیز پشتیبانی می کند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار