دلخوری های قهرمان دوچرخه سواری؛

مسئولان هیئت تهران نمی دانند دوچرخه سواری چیست / کاش هیئت را به من می سپردند که تجربه دارم

قهرمان دوچرخه سواری ایران گفت: متأسفانه هیئت تهران دست کسانی است که نمی توانند آنطور که شایسته است اداره اش کنند.

علیرضا حقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مدت 4 سال است که هیئت دوچرخه سواری تهران فعالیت خاصی نداشته است و حتی امسال حاضر نشده رکابزنان خود را در قالب تیم تهران راهی رقابت های قهرمانی کشور کند.

قهرمان دوچرخه سواري ايران ادامه داد: از آنجا که هیئت خودمان جایی برای ما دوچرخه سواران نداشت مجبور بودیم در این چند سال در قالب تیمهای استانهای دیگر راهی مسابقات مختلف دوچرخه سواری شویم.

حقی با بیان اینکه دوچرخه سواری تهران به دست کسانی اداره می شود که اطلاعی از این رشته ورزشی ندارند در خصوص مسئولیت گرفتن خودش در این هیئت گفت: دوچرخه رشته ورزشی گرانی است و احتیاج دارد تا با یک مدیریت قوی ، اسپانسر جذب کند تا از ورزشکاران این رشته حمایت شود اما متأسفانه در هیئت تهران کسانی در رأس کار هستند که نمی دانند دوچرخه چیست! دلشان هم برای این رشته نمی سوزد چه برسد به این که بخواهند از رکاب زنان حمایت کنند.

من 19 سال است تجربه رکاب زدن را دارم و فکر می کنم اگر به جای آن مسئولان دوچرخه سواران با تجربه ای را جایگزین آنها کنند حداقل برای رشته دوچرخه سواری دل می سوزانند و نمی گذارند فعالیت های هیئت تهران بخوابد.

وی ادامه داد: من مدت 15 سال برای تهران پا زدم اما پس از آنکه آنها به من تیم ندادند مدت 2 سال جذب تیم دیگر می شوم که اولین تیمم البرز بود ولی از شرایط آنجا راضی نبودم و در حال حاضر در تبریز رکاب می زنم.

حقی درباره نتیجه نگرفتن در مسابقات قهرمانی کشور و شرایط آمادگی خود بیان کرد: در این رقابت ها شرایط نسبتا ایده آلی نداشته ام و وقتی شرایط تیم ها با این معضلات رو به رو است طبیعی است موفقیتی هم در پی نباشد، من در مسابقات آسیایی دوچرخه سواری با وزن 76 کیلوگرم راهی مسابقات شدم و پس از گذشته مسابقات تا به امروز 10 کیلوگرم اضافه وزن پیدا کرده ام و با این وضعیت بدنی نشان می دهد که شرایط اصلا بر وقف رکابزنان مساعد نیست./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار