تهران امروز،کمی ابری گاهی وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می شود و همچنین دمای هوا در بیشینه خود به 31 درجه و درکمترین حالت به 21 درجه بالای صفر خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور،در ادامه وقت امروز"شنبه8 تیرماه 92" براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی طی دو روز آینده در سواحل مرکزی و شرقی خزر ،البرز مرکزی، شمال شرق، برخی مناطق شرق کشور، بویژه در ساعات بعدازظهر، افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعدو برق پیش بینی می شود.


براساس این گزارش، از بعدازظهر امروز در استان خراسان شمالی ، خراسان رضوی ، ارتفاعات البرز، مرکزی، نیمه جنوبی استان سیستان و بلوچستان بارش موقتی باران گاهی با وزش باد، رعدو برق و احتمالا تگرگ رخ خواهد داد همچنین پیش بینی می شود که دربعدازظهر و اوایل شب این روز بارش در خراسان رضوی، ارتفاعات مرکزی البرز و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان از شدت بیشتری برخوردار است.

لازم به ذکر است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، کمی ابری ودر بعدازظهرابرگاهی وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می شود  و همچنین دمای هوا در بیشینه خود به 31 درجه و درکمترین حالت به 21 درجه بالای صفر خواهد رسید.
انتهاي پيام/
برچسب ها: باران ، تگرگ ، رگبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار