كارگاه آموزشی یكروزه نقاشی با موضوع تمدن اسلامی روز جمعه هفتم تیرماه با حضور اساتید و هنرمندان تجسمی حوزه هنری استان گلستان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مسئول واحد تجسمی حوزه هنری استان گلستان با اعلام این خبر گفت: در این كارگاه آموزشی نقاشی، 20 هنرمند نقاش با موضوع تمدن اسلامی و در قالب تكنیك‌های رنگ و روغن، اكریلیك و تركیب مواد، آثاری خلق كردند.
محمدرضا عباسپور در ادامه افزود: این كارگاه نقاشی، زیر نظر مسوول واحد هنرهای تجسمی و دو تن از اساتید برجسته گلستانی در محل مجتمع فرهنگی، سینمایی بهمن گرگان برگزار شد.
وی با اشاره به نقش تعیین كننده حوزه هنری در ایجاد فضای مساعد برای تولید آثار هنری گفت: حوزه هنری مكانی است برای تولید آثار منطبق با هنر دینی و ملی و همیشه به عنوان نماد هنر انقلاب اسلامی و تمدن اسلامی از آن یاد می‌شود.
عباسپور در پایان به اهمیت برگزاری كارگاه تخصصی نقاشی تأكید كرد و گفت: در یك كارگاه آموزشی می‌توان بسیاری از اندوخته‌های اساتید را به هنرمندان علاقمند آموخت و از این طریق علاوه بر آموزش، هنرمندان را با اندیشه‌هایی كه مبتنی بر اصول دینی و اسلامی است آشنا كرد.

برچسب ها: هنرمند ، نقاش ، کارگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار