رئیس هیئت ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران ناشنوا و پیوند اعضای استان کرمانشاه در میادین المپیک جهانی، آسیایی و بین‌المللی برای کشورمان افتخارآفرین بوده و هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

کوروش شاهرخی گفت: این ورزشکاران در قسمت ناشنوایان در رشته‌های کشتی، جودو، فوتبال، پینگ‌پنگ و در بخش‌های دو میدانی و شنا در قسمت بیماران پیوند اعضا در 5 سال آخر همواره در مسابقات افتخارآفرین بوده‌اند.

رئیس هیئت ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص استان کرمانشاه در مورد سابقه هیئت ورزشی ناشنوایان و بیماران خاص و پیوند اعضا استان کرمانشاه گفت: هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان در سال 1358 تاسیس شد و در سال 1390 هیات بیماران خاص و پیوند اعضا در هیئت ورزشی ناشنوایان ادغام شد.

شاهرخی در مورد رشته‌های ورزشی این هیئت گفت: هیئت ناشنوایان استان کرمانشاه در بخش آقایان از رشته‌های ورزشی کشتی آزاد، فرنگی، فوتبال، فوتسال، دو و میدانی، جودو، کاراته، تکواندو و در بخش بانوان از رشته‌های تنیس روی میز، شطرنج، والیبال، دو میدانی، کاراته و تکواندو تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا در رشته‌های ورزشی، شنا، دو و میدانی، پینگ‌پنگ، بدمینتون، دارت، شطرنج تیراندازیتشکیل شدهو بیماران خاص شامل بیماران تالاسمی، دیالیزی، هموفیلی، دیابتی، ام.‌اس و افرادی که از سرطان رنج می‌بردند در این هیات مشغول به فعالیت هستند.

شاهرخی با تاکید براینکه در شهرستان‌های سنقر، جوانرود، هرسین و اسلام‌آباد غرب نیزاز هیئت برخوردار هستیم، تصریح کرد: یک سالن اختصاصی در مجموعه ورزشی امام سجاد (ع) که به کشتی و بدنسازی ناشنوایان اختصاص یافته و نیز دو دفتر در ورزش‌گاه آزادی و مجموعه تختی از جمله امکاناتی است که این هیات در اختیار دارد/س

برچسب ها: کرمانشاه ، درخشش ، اعضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.