دبيرکل اتحاديه بين‌المللي امت واحده اسلامي گفت: ملت از تمامی مسئولان خود توقع اجرای عدالت در جامعه و پيروي همه جانبه از قانون دارند.

"سليم غفوري" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه قانون‌محوری لازمه اجرای عدالت در جامعه است، اظهار داشت: ملت از تمامی مسئولان خود توقع اجرای عدالت در جامعه و پيروي همه افراد از قانون را به طور يکسان دارند و تنها در سایه اتحاد است که می‌توان به پیشرفت و توسعه دست یافت.

وی با بيان اينكه بهترین ملاک برای اجرای عدالت در جامعه، اجراي قانون است، تصريح كرد: نامزدهای انتخاباتی با عمل و تمکين به قانون موجب رضایت‌مندي مردم شده، چراکه وجود اختلافات ميان مسئولان سبب کاهش وجهه اجتماعي آنان خواهد شد.

غفوري با تاكيد بر اینکه نباید در جامعه نقش امر به معروف و نهی از منکر را نادیده انگاشت، افزود: اگر قانونمداري در کشور به خوبي اجرا نشود، دشمنان نظام قطعا گام‌های بعدی را عليه ايران برخواهند داشت و ما بايداز اين طريق  به نوعي از تداوم توطئه‌ دشمنان عليه کشورمان بکاهيم.

دبيرکل اتحاديه بين‌المللي امت واحده اسلامي در پايان با اشاره به اینکه قوه قضائیه به شدت با تمام قانون‌شکنان برخورد خواهد‌ کرد، خاطر‌نشان کرد: دستگاه قضایی کشور به طور قطع با کسانی که با قانون‌شکنی سعی در اخلال اوضاع جامعه دارند، برخورد کرده تا بدین طريق عدالت در تمامی محورهای جامعه محقق و اجرا شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: قانون ، عدالت ، جامعه ، پیشرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار