مدیر عامل باشگاه شهید منصوری گفت: مسئولان شهر قرچک باید بدانند ایستادن در سکوی قهرمانی هزینه دارد.

اکبر تقوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تعلل در برگزاری جلسه اعضای شورای شهر و شهرداری قرچک به ضرر باشگاه منصوری تمام می شود ، برای پیگیری مسائل مربوط به باشگاه ابتدا باید به ثبات برسیم، اگر قرار باشد جریان به همین منوال ادامه پیدا کند، هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم.

مدیر عامل باشگاه شهید منصوری قرچک افزود: در صورتی که تا پایان این هفته مسئولان وضعیت باشگاه منصوری را مشخص نکنند فکر دیگری می کنم زیرا تا همین جا هم از بسیاری از باشگاهها عقب مانده ایم و در حالیکه آنها در فکر تغییرات در کادر فنی و تیم هستند ما باید نگران رسیدن به ثبات مالی باشیم.

**غرورم را برای حضور منصوری در لیگ شکستم

تقوی خاطرنشان کرد: در ورزش حرفه ای نباید برای تیم داری به التماس افتاد. چندین سال برای اینکه منصوری قدیمی ترین تیم فوتبال در لیگ باقی بماند به هر فردی التماس کردم. این جریان درست نیست که برای حرفه ای تر برگزار شدن لیگ مسئولان تیم شخصیت و غرور خود را زیر پا بگذارند.

**مهره ها را به دلیل بلاتکلیفی از دست دادیم

مدیر باشگاه شهید منصوری در ادامه بیان داشت: بلاتکلیفی ما باعث شده تک تک افرادی را که خواستار حضورشان در تیم هستیم از دست بدهیم ، رضا لک ، مهدی جاوید و چند تن دیگر از بازیکنان را برای حضوری پررنگ در لیگ برتر می خواستیم اما در شرایطی که تکلیف خودمان مشخص نیست نمی توانیم سد راه افراد برای خروج از تیم منصوری شویم. برای یکایک این افراد آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم مانند همیشه که منصوری ستاره سازی کرده ، امسال نیز تواناییهایی را کشف و با حضور این افراد در تیم نتایج مطلوبی کسب کنیم.

تقوی همچنین تصریح کرد: با وجود اینکه در چند سال گذشته و به خصوص زمانیکه کریم منصوری حمایت خود را از باشگاه قطع کرد، با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کردیم اما همیشه جزو 3 تیم برتر لیگ برتر ایستادیم این موضوع نشان از پتانسیل بالای تیم ما است. باید ارزش منصوری را بدانیم، هواداران بی شمار این تیم نیز سرمایه ای است که در آینده برای از دست دادنش افسوس خواهیم خورد.

**قهرمانی می خواهید، هزینه کنید

مدیر عامل باشگاه شهید منصوری در خطالب به مسئولان شهر قرچک افزود: مسئولان باید بدانند داشتن تیمی که همیشه در کورس قهرمانی است، هزینه دارد. نمی توان بدون بودجه کافی، تیم مدعی را راهی مسابقات سطح بالای لیگ برتر کرد. اگر می خواهید همیشه تیم منصوری بین بهترین ها جای داشته باشد و هواداران پراکنده نشوند، کمی هزینه کنید. اجازه دهید با رسیدن به ثبات مالی تمام تلاشمان را به کار گیریم و عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم. مدعی هستم چون ایمان دارم در یک شرایط ایده آل رسیدن به قهرمانی برایمان کار آسانی است، ما تیمی هستیم که با وجود مشکلات در رده سوم جدول رده بندی ایستادیم ./مح
برچسب ها: مهره ها ، دلیل ، منوال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار