گسترش ناامني در مصر بازار تقاضا از شرکت هاي امنيتي را در اين کشور داغ کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري المحيط؛ "سيد عبدالونيس"، نايب رئيس بخش امنيت و حراست اتاق بازرگاني مصر، در اين باره گفت:"ميانگين تقاضا از شرکت هاي امنيتي و حراستي از زمان انقلاب ژانويه مصر تاکنون در مقايسه با سال قبل از انقلاب تا حد 500 درصد افزايش يافته است".

وي افزود:" به ميزان تقاضا، تعداد  شرکت هاي امنيتي در کشور نيز از کمتر از 100 شرکت به بيش از 500 شرکت در حال حاضر رسيده است که اين افزايش با هدف پاسخگويي به تقاضاهاي بي شماري است که با افزايش ناامني در کشور به وجود آمده است".

وي همچنين از رشد قابل توجه تقاضاها براي خريد برخي ابزارهاي امنيتي چون دوربين هاي مراقبت، درهاي آهنين و قفل هاي مطمئن خبر داد.

سرلشکر "عادل عماره" از مديران عالي امنيتي مصر نيز در اين باره گفت:"خدمات امنيتي به هر فرد براي هر ساعت 4 تا 6 ليره مصر است که اين تفاوت قيمت به دليل زمان و مکان خدمت است ضمن اينکه خدمات امنيتي مسلحانه نيز ساعتي 7 تا 8 ليره است که بيشتر  مشتريان اين نوع خدمات، موسسات مالي ، هتل ها و مکان هاي گردشگري هستند".

وي تصريح کرد:"ميزان درآمد ماهانه هر فرد در کشور 1000 تا 1200 ليره است که اين مبلغ دو برابر قبل از انقلاب است که از 550 تا 650 ليره در نوسان بوده است".

"عادل عماره" بيشترين تقاضاهاي فردي از شرکت هاي امنيتي را در ميان ساکنان برخي شهرهاي جديد کشور چون شيخ زويد، ششم اکتبر ، قاهره نوين و تجمع خامس دانست.
با توجه به در پيش بودن تظاهرات فرداي مخالفان در روزهاي اخير تقاضاها از شرکت هاي امنيتي مصر به اوج خود رسيده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار