کارشناس فناوری اطلاعات مدیریت آموزش و پرورش کاشان از پذیرش سه مقاله از فرهنگیان پژوهشگر این شهرستان در همایش ملی فناوری های نوین در تعلیم و تربیت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان"آسیه بوستانی طاهری" افزود: این همایش با هدف چشم انداز بهره مندی هوشمندانه از فناوری های نوین در مدارس ایران، شناسایی فناوری در نظام تعلیم و تربیت برگزار می شود که 61 مقاله در این همایش پذیرش شده است.

وی اظهار داشت: مقاله پژوهشی "مقایسه شیوه های تدریس سنتی و هوشمند در مدارس" کار مشترک "علیرضا فاضل" و "سیداحمد افراشی" یکی از مقاله های پذیرفته شده در این همایش است.

به گفته وی، "حسین عسگری پور" و " معصومه سربند ارمکی" مقاله "نقش مسوولان در انقلاب آموزشی نوین و مدارس هوشمند " و " فاطمه نیکونژاد" مقاله خود را با موضوع "استفاده از وبلاگ آموزشی در تدریس" را در این همایش ارائه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: ارتقای سواد اطلاعاتی و رسانه ای معلمان، از جمله ضرورت های اثر گذار بر امر آموزش خلاق و مدیریت آموزشی در هزاره سوم است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی گفت: با توجه به تحولات عظیم در حوزه های گوناگون فناوری و از سویی رسالت آموزش و پرورش مبنی بر استفاده هوشمندانه از فناوری های نوین از سوی معاونت پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار می شود.

بوستانی افزود: همایش ملی فناوری های نوین در تعلیم و تربیت روزهای نهم و دهم تیرماه در سالن همایش باغ ابریشم اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار خواهد شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.