نصيرزاده گفت: متاسفانه يکي از دلايل بدهي باشگاههاي ما در حال حاضر نبود قوانين درست در مورد قرارداد بازيکنان است.

هوشنگ نصيرزاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه سالهاست اين بدهي ها در باشگاههاي ما وجود دارد بازيکني که هنوز براي تيمش بازي نکرده طالب 300 ميليون در همان مرحله اول  ميکند.

مديرعامل هم تسليم اين خواسته او مي شود و اين موضوع باعث مي شود در آخر فصل اين باشگاه بدهي ميلياردي داشته باشد.

وي در خصوص ممنوع فعاليت کردن عده اي از اين باشگاه به علت بدهي هاي ميلياردي گفت: البته اين کار خوبي است اما اگر بخواهيم اين کار را انجام بدهيم نمي توانيم برگزار کنيم به خاطر اينکه اگر باشگاهها بدهي دارند اميدوارم اين ممنوع الفعاليت شدن ها به واقعيت برسد که البته با وجود تعداد باشگاههاي بدهي دار کار سختي است.

وي در خصوص بدهي هاي سنگين در تيم پرطرفدار پايتخت اظهار داشت: شنيدن بدهي 16 ميلياردي و يا 11 ميلياردي واقعا تاسف بار است اين در باشگاه چيزي حدود 30 ميليارد تومان بدهي دارند که با اين رقم شايد بتوان چند بازيکن خوب و يا چند باشگاهها و چند استاديوم ساخت بخشي از اين بدهي ها به خاطر تدابير غلط مديريتي و بخشي به خاطر نبود قوانين در نادرست فوتبال کشور ماست بازيکني که در طول فصل فقط دو  بار به ميدان رفته و براي تيمش موثر نبود چرا بايد 300 ميليون پول از آن باشگاهها دريافت کند.

وي در پايان افزود: اميدوارم هر چه زودتر قوانين مرتبط با قرارداد بازيکنان اصلاح شود تا اين موارد در فوتبال ما کمتر شود./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار