رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود گفت: کلاس‌های کارور فتوشاپ در 16 شهریور ماه جاری در فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران محمد حسین پیری به برنامه‌های تابستان فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود اشاره کرد و اظهار داشت: کلاس اتوماسیون اداری درجه دو از 17 تیر ماه جاری آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره تا 12 مرداد ماه جاری ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: اتوماسیون اداری درجه دو به صورت یکسره برای مردان در سعید آباد اجرا می‌شود.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود به زمان آغاز کلاس رایانه کار تدوین فیلم و صدا با SSP اشاره کرد و افزود: این کلاس در 13 مرداد ماه جاری آغاز و تا 26 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این دوره به صورت یکسره برای مردان در سعید آباد اجرا خواهد شد.

پیری به کلاس‌های مربوط به رشته رایانه در فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود اشاره کرد و اظهار داشت: کلاس رایانه کار ICDL درجه دو در 27 مرداد ماه جاری آغاز می‌شود.

وی زمان پایان این دوره را سوم مهر ماه جاری اعلام کرد و اذعان داشت: کلاس رایانه کار ICDL درجه دو به صورت یکسره برای مردان اجرا می‌شود.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه کلاس اتوماسیون اداری درجه دو نیز در ششم مرداد ماه جاری آغاز می‌شود، گفت: این دوره تا 13 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: این دوره به صورت یکسره برای بانوان در کوسه‌لر اجرا می‌شود.

پیری با بیان اینکه کلاس کارور فتوشاپ در 16 شهریور ماه جاری آغاز می‌شود، تصریح کرد: پایان دوره این کلاس هشتم مهر ماه است.

وی اضافه کرد: این دوره در نوبت صبح ویژه بانوان اجرا می‌شود.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود به آغاز دوره شهروند الکترونیکی E.Citizen در شهر حلب اشاره کرد و اظهار داشت: این دوره از یکم تیر ماه جاری آغاز شده است.

وی پایان دوره شهروند الکترونیکی E.Citizen را 29 تیر ماه اعلام کرد و گفت: این دوره ویژه مردان بوده و در نوبت صبح در حال اجرا است.

پیری با اشاره به اینکه کلاس عروسک دوزی در 25 خرداد ماه آغاز شده است، تصریح کرد: پایان دوره این کلاس چهارم شهریور ماه است.

وی ادامه داد: کلاس عروسک دوزی به صورت یکسره برای بانوان در اوچ‌تپه در حال برگزاری است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود با بیان اینکه آموزش و پرورش، کمیته امداد و سپاه ناحیه ایجرود در برگزاری کلاس‌های فنی و حرفه‌ای همکاری می‌کنند، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در اوقات فراغت تابستان در دوره‌های مختلف فنی و حرفه‌ای براساس علاقه خود ثبت نام کنند.
برچسب ها: زنجان ، تابستان ، ایجرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.