سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: کسانی که صنعت نفت را تخریب می کنند، دنبال منافع شخصی هستند و دلشان برای تیم نمی سوزد.

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: طی چند روز گذشته عده ای با ارسال پیامک مرا به دلیل حضور در صنعت نفت تهدید کردند.
 
افرادی در آبادان هستند که همیشه هرکسی می آید، او را تخریب می کنند. بحث آنها بحث شخصی نیست، چون در گذشته دیده ایم که با غلامحسین پیروانی و پرویز مظلومی یا بقیه چه کرده اند. بحث آنها من نیستم و هرکسی که بیاید تخریب می کنند، چون دلشان برای تیم نمی سوزد، آنها یکسری منافع در صنعت نفت دارند و وقتی که نیستند، شروع به تخریب مجموعه می کنند.

وی ادامه داد: این  عده قبلا هم بودند و هیچ کاری نتوانستند انجام دهند. بروید کارنامه آنها را بررسی کنید تا متوجه عملکرد این عده بشوید.

سوالم این است مگر صنعت نفت ملک شخصی پدر کسی است که هرکسی به این تیم می آید، عده ای او را تخریب می کنند؟
این عده اگر دلشان برای تیم و فوتبال آبادان می سوخت، به جای تخریب و زیرسوال بردن افراد، سعی می کردند به تیم کمک کنند نه اینکه برای من پیامک تهدیدآمیز بفرستند.

وی تصریح کرد: آنهایی که نسبت به صنعت نفت ادعا دارند، چرا هیچ وقت کمک نمی کنند؟ چرا همیشه دنبال منافع خودشان هستند و منافع باشگاه را در نظر نمی گیرند؟

در یک تیم مگر چند نفر می توانند کار کنند که همه را بتوانیم جا بدهیم. ما که نمی توانیم همه را راضی کنیم و هیئت مدیره و مدیرعامل هم نمی توانند همه را راضی کنند. این عده از هیئت مدیره گرفته تا کادر فنی همه را تخریب می کنند، بحث آنها بحث شخصی نیست، چون این مشکلات را برای پیروانی و مظلومی هم به وجود آورند. سوال من این است مگر می شود هرکسی که به صنعت نفت بیاید، خوب نباشد و مشکل داشته باشد؟

مگر می شود این عده هیچ کسی را قبول نداشته باشند. این عده با شخص کاری ندارند و هر کسی که بیاد، شرایط همین است و آنها کل مجموعه را تخریب می کنند.

وی ادامه داد: مردم آبادان و هواداران واقعی و باتعصب صنعت نفت که دلسوزان واقعی تیم هستند و بدون چشم داشت همیشه از تیم حمایت کرده اند، در این چند روزه مدام با من در تماس هستند و پیامک می فرستند که به آبادان بیا و کارت را شروع کن تا با کمک یکدیگر دوباره به لیگ برتر صعود کنیم.

این عده ای که مدام دنبال تخریب هستند، مقابل مردم آبادان هیچی نیستند و به گفته آقای گودرزی مدیرعامل باشگاه، شدیدا باید با آنها برخورد شود، چون اینجا بحث قاسمپور نیست، بلکه بحث مجموعه تیم است که این افراد تخریب می کنند.

وی تصریح کرد: اسامی این عده را که مدام در حال تخریب تیم هستند، به مسئولین داده ایم تا با آنها برخورد شود.
خودم هم برسم آبادان این مسائل را پیگیری می کنم و مطمئنا از آنها شکایت خواهم کرد و مطمئنا آنها را به مردم آبادان معرفی می کنم، چون باید این عده به مردم خوب آبادان جوابگو باشند.

وی افزود: این اتفاقات انگیزه مرا برای حضور در آبادان و کار در تیم صنعت نفت بیشتر کرده است و مصمم تر شده ام تا با صنعت نفت در فصل جدید نتیجه بگیرم.

آبادان زادگاه و شهر من است و به هیچ وجه مقابل مغرضان و تخریب کنندگان که دنبال منافع شخصی شان هستند، کوتاه نمی آیم و تلاش می کنم بهترین نتایج را در فصل جدید بگیرم.

قاسمپور در پایان گفت: هیچ قولی مبنی بر صعود صنعت نفت به لیگ برتر نمی دهم، مگر آن سالی که به آبادان رفتم و تیم را به لیگ برتر آوردم، قول صعود داده بودم؟ اما تمام تلاش خود را می کنم تا تیم به لیگ برتر بیاید. ما برای تفریح و سرگرمی به آبادان نرفتیم، چون صنعت نفت عشق مردم آبادان است و باید کاری کنیم که مردم آبادان خوشحال شوند. اگر دنبال تفریح بودم، جای دیگری می رفتم، اما به صنعت نفت رفتم تا دوباره به لیگ برتر صعود کنیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار