با هدف معرفی توانمندی هنری و ظرفیت هنرجویان توان یاب آثار هنرمندان دارای معلولیت در نمایشگاه و پاراآرت در شهر توکیو ژاپن شرکت داده می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از مجتمع نیکوکاری رعد، مسابقات نقاشی و خوشنویسی پاراآرت آسیایی ژاپن با عنوان " عبور هنر فراتر از مرزها و معلولیت ها" ویژه هنرمندان دارای معلولیت در مهر ماه سال جاری برگزار می شود.

بنابراین گزارش از تمامی کارآموختگان ، کارآموزان و هنرجویان سراسر کشور دعوت به عمل می آید تا آثار نقاشی و خوشنویسی خود را انتخاب و بر اساس شرایط مشخص شده به دبیرخانه ارسال نمایند.

بر اساس این گزارش، مجتمع رعد پس از بررسی آثار روسیه توسط اساتید مجرب نقاشی و خوشنویسی کشور آثار برتر را در این مسابقه شرکت خواهد داد و در صورت پذیرش در نمایشگاه اصل اثر از سوی امور بین الملل مجتمع رعد به کشور ژاپن ارسال خواهد شد.

این گزارش حاکیست دبیرخانه آثار ارسالی را فقط از طریق ایمیل دریافت خواهد کرد و بایستی فرمت تصاویر آثار ارسالی jpg با وضوح 300dpi، حداکثر اندازه آثار نقاشی 65×81 . خوشنویسی 65×150 سانتیمتر باشد و هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.

گفتنی است علاقمندان به شرکت در این فراخوان می توانند آثار و رزومه خود را حداکثر تا پایان تیرماه سال جاری به نشانی اینترنتی Paraart@raad-charity.org ارسال کنند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار