انصراف مهران احدي در دقايق 90 پيش از اعزام باعث شد تا ملي پوشان کشورمان با ترکيبي ناقص وارد رويداد آسيايي حساس شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران مهران احدي بازيکن با سابقه تنيس روي ميز ايران که در کارنامه فعاليت هاي خود افتخارات زيادي را در ميادين بين المللي براي کشورمان به نام خود ثبت کرده است در سال 91 و در اخرين مسابقات انتخابي تيم ملي نشان داد که هنوز قدرت رويارويي با حريفان را دارد.

وي با شکست جوانان تنيس روي ميز به عنوان يکي از چهار نفر اصلي تيم ملي براي شرکت در رقابتهاي قهرماني جهان و آسيا انتخاب شد.

در رقابتهاي قهرماني جهان فرانسه که در ارديبهشت ماه 92 برگزار شد احدي با وجود سن بالا و غيبت بيش از دو سال در رقابتهاي بين المللي با اوج آمادگي حاضر شد و موفق گرديد در رقابتهاي انفرادي با شکست رقباي خو به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعو کند احدي در مرحله حذفي نيز يک برد به دست آورد و خود را به جدول اصلي رقابتها رساند هر چند وي بي نظمي و عدم برنامه ريزي کشور ميزبان در برگزاري رقابتها را عامل باخت خود در دومين مرحله حذفي دانست اما صعود احدي تا اين مرحله نشان از قدرت بالاي بازي اين پينگ پنگ باز باسابقه داشت.

پس از رقابتهاي قهرماني جهان ليست بازيکنان تيم ملي براي شرکت در مسابقات زاگرب کرواسي به منظور امادگي در رقابتهاي قهرماني آسيا کره جنوبي اعلام شد اين در حالي بود که نام مهران احدي در ميان تعجب همگان در اين فهرست خالي بود و به جاي نام پوريا عمراني درج شد.

شوراي برون مرزي با اعزام به مسابقات کرواسي مخالفت کرد اما همين زنگ خطر و اولين نشانه هاي حذف احدي را فاش کرد.

براساس اين گزارش پس از منتفي شدن زاگرب اردوهاي تيم ملي کوتاه و چند روزه در دو مرحله در حالي برگزار شد که در اردوي مرحله آخر و قبل از اعزام مهران احدي در تمرينات شرکت نکرد تا اينکه تير خلاص قبل از اعزام ملي پوشان به رقابتهاي قهرماني آسيا کره جنوبي پرتاب شد و سخنگوي فدراسيون تنيس روي ميز در ميان مصاحبه اش از انصراف مهران احدي خبر داد.

در اين گزارش آمده است با وجود اينکه کاپيتان سابق تيم پينگ پنگ کشورمان در بيان علت انصراف خود ترجيح داده سکوت کند و دلايل شخصي را عامل اين موضوع بداند اما غيبت وي با ابهامات زيادي روبرو است و اشکال اساسي اينجاست که اگر قرار بوده اين اتفاق بيفتد چرا زودتر اعلام نشده است تا نفر ديگري جايگزين اين بازيکن شود.

در شرايطي که تيم ايران مي‌توانست با ترکيب 5 بازيکن اعزما شود با 4 بازيکن راهي کره جنوبي شد تا با ترکيبي ناقص به رقابت با رقباي آماده آسيايي خود بپردازد.

بعد از نام احدي بازيکناني همچون عارف احمدي فر و ميديا لطف اله نسبي که در رقابتهاي انتخابي تيم ملي نفرات پنجم و ششم بودند مي توانستند با توجه به آمادگي خود گزينه مورد قبول و شايسته اي براي تيم ملي کشورمان به حساب بيايند.

رقابتهاي تنيس روي ميز قهرماني آسيا به ميزباني کره جنوبي و از 9 تا 16 تير برگزار مي شود./آق
برچسب ها: تیم ، ملی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار