اکبری: ولاسکو برنده جنگ مربیان بود / غرور خاص ایتالیایی ها را در خاک خودشان شکستیم

پیمان اکبری کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال گفت: در بازی شب گذشته ملی پوشان کشورمان به دور از هر گونه استرس و فشار روانی مقابل ایتالیا ظاهر شدند

پیمان اکبری سرمربی تیم ملی والیبال امید در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی ایران  در نخستین بازی خود مقابل ایتالیا بسیار جنگنده و عالی و با روحیه بسیار بالا بازی کرد ملی پوشان در این دیدار  به دور از هر گونه استرس و بار روانی  تمامی گفته های سرمربی تیم ملی را به اجرا در آوردند.

 وی تصریح کرد: از قبل هم گفته بودم توانایی والیبالیست های ایرانی بسیار بالاتر آن چیزی است که مقابل روسیه و صربستان از خود نشان دادند.

** ریسک ولاسکو جواب داد

وی خاطر نشان کرد: ولاسکو در بازی شب گذشته مقابل ایتالیا دست به ریسک بسیار بالایی زد و ترکیب تیم را با تغییرات عمده ای به زمین فرستاد این ریسک خوشبختانه بسیار عالی بود و جواب داد.
 
وی گفت: بازی شب گذشته علاوه بر جنگ والیبالیست ها،‌جنگ میان مربیان هم بود که دراین مبارزه ولاسکو باهوش بسیار  بالای خود موفق تر از سکاندار تیم ایتالیا ظاهر شد.

**غرور ایتالیایی ها کار دستشان داد

سرمربی تیم ملی والیبال امید در ادامه اظهار داشت: در ابتدای بازی شب گذشته هم بازیکنان و مربی تیم ملی ایتالیا با غرور خاصی وارد زمین شده و بازی را شروع کردند اما در ادامه ملی پوشان کشورمان غرور آنها را در خاک خودشان شکستند.

اکبری اظهار داشت: به تمامی بازیکنان به ویژه سعید معروف این برد را تبریک می گویم، وی در بازی شب گذشته فوق العاده کار کرد و توانست به خوبی از تمامی مهره های تیم برای شکست حریف استفاده کند علاوه بر آن رحمان داودی و علی مباشری توانستند به خوبی جای خالی مهره کلیدی تیم یعنی فرهاد قائمی که به دلیل مصدومیت در بازی حضور نداشت را پر کنند.

وی گفت: در این دیدار ملی پوشان ایرانی در حمله به دلیل برنامه ریزی خوب سعید معروف بسیار عالی و حرفه ای ظاهر شدند، محمد موسوی عراقی هم در دفاع و سرویس سرآمد و قدرتمند ظاهر شد./آق
برچسب ها: پیمان ، اکبری ، کاپیتان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار