امیر حسین منظمی مدیر تیم های ملی والیبال گفت: تغییراتی که ولاسکو سرمربی تیم ملی در بازی نخست مقابل ایتالیا انجام داده بود باعث شد تا آنها در ست اول از نظر کا شناسایی دچار مشکل شوند.

امیر حسین منظمي مدیر تیم های ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تغییرات ولاسکو در بازی شب گذشته با ریسک بسیار بالایی همراه بود این امر درحالی است که در والیبال  مدرن کنونی بعد از ست اول آنالیزوها شناسایی بسیار دقیقی نسبت به بازیکنان و نوع بازی آنها به دست می آوردند  و آن را در اختیار مربیان قرار می دهند.

 وی تصریح کرد: تمام 12 بازیکن حاضر در ترکیب تیم  ملی مقابل ایتالیا در اختیار بودند و بسیار جنگنده به بازی کردند بر خلاف دیدارهای گذشته بازیکنان تا دقیقه و ثانیه های پایانی برای گرفتن پوئن جنگیدند.

مدیر تیم های ملی والیبال تصریح کرد: نوع عملکرد ملی پوشان در بازی شب گذشته حکایت از آن دارد که والیبال ایران  رشد کرده و خودش را به تیم های سطح بالای جهان نزدیک می کند.

منظمی گفت: بازیکنان ایرانی توانایی بسیار بالایی دارند و توانستند برای نخستین بار در تاریخ والیبال کشورمان نتیجه قابل قبولی را به دست آوردند و برگ زرینی دیگر در تاریخ ورزش کشور به ثبت رسانند.

وی تصریح کرد: شکست تیم ملی ایتالیا که قطب بزرگ والیبال جهان محسوب می شود کار بسیار بزرگی است این برد شیرین را به تمامی افراد جامعه والیبال و ورزش کشور تبریک می گویم.

وی در خصوص پیامدهای برد تیم ملی والیبال ایتالیا در عرصه والیبال جهان اظهار داشت: این نتیجه پیامدها و بازتابهای بسیار وسیعی دارد به طوری که از این پس همگان به دنبال رصد کردن برنامه ها و استراتژی های فدراسیون والیبال ایران هستند، نقاط قوت و ضعف آن را به خوبی تجزیه و تحلیل می کنند چون فدراسیون والیبال ایران در طول چند سال اخیر از نقاط ضعف در جهت بهبود تیم و از نقاط قوت برای پوشاندن ضعف ها استفاده کرده است./آق
برچسب ها: امیر ، حسین ، منظمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار