ایرانسل موفق به کسب گواهینامه بین‌المللی ارزش برند، ایزو ۱۰668، نشان برند محبوب مشتریان و نشان بین‌المللی اعتماد مشتریان در حوزه ارتباطات گردید.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایرانسل،  گواهینامه بین‌المللی ارزش برند، نشان بین المللی اعتماد مشتریان در حوزه ارتباطات (TBA) و نشان برند محبوب مشتریان (PCB) بر اساس ارزیابی‌های و نظرسنجی‌های چندین ماهه دبیرخانه ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه کشور به ایرانسل اهدا شد.
 
ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه کشور،شامگاه پنجم تیرماه با حضور جمشید پژویان -رییس شورای رقابت و هادی غنیمی فرد -رییس شبکه سراسری خانه‌های صنعت و معدن کشور و بیش از یک هزار و 400 نفر از روسا و مدیران شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور در سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
 
گفتنی است؛ پیش از این نیز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور،  با ارزیابی براساس هفت معیار مدیریت و رهبری، منابع انسانی، نتایج كلیدی عملكرد، فرایندهای سازمانی، نتایج مشتری، نتایج جامعه و منابع و مشاركت، عنوان برترین اپراتور تلفن همراه کشور را به ایرانسل اعطا کرده بود./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار