بجنورد/

140 واحد صنعتی در خراسان شمالی در حال ساخت‌است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی از ساخت‌ 140 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.



محمد رضا باقری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، با بیان اینکه این واحدهای تولیدی و صنعتی در بخش‌های مختلف غذایی، شیمیایی، فولادی و مصالح ساختمانی در دست اجرا است، افزود: پیش‌بینی می‌شود این واحدها تا دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی گفت:این شرکت برای رفع مشکلات منابع این واحدها اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه با سه بانک ملت، توسعه تعاون و مهر اقتصاد کرده است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان با تأکید بر اینکه شهرک‌های صنعتی استان برای رفع مشکلات اجرای این طرح‌های صنعتی تلاش می کند، تصریح کرد: مشکلات این واحدها طی نشست‌های منظم بررسی و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات مصوب می‌شود.

باقری افزود: طراحی و ایجاد تصفیه خانه شهرک صنعتی بیدک از جمله مصوبات سفر رهبری است که به همین منظور 8 میلیارد ریال از محل منابع سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و منابع استان به نسبت مساوی پیش‌بینی شده است.

وی همچنین اختصاص مبلغ 4 میلیارد ریال برای کمک به توسعه خوشه‌های آبنبات و فرش دستبافت در استان را از دیگر مصوبات سفر رهبری برای شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی اظهارداشت: اختصاص 20 میلیارد ریال برای کمک به ایجاد زیرساخت‌های شهرک‌های خوشه فرش دستبافت بجنورد از دیگر مصوبات برای حمایت از این بخش‌ها به شمار می‌رود که تاکنون بخشی از آن اختصاص یافته است./س

برچسب ها: شهرک ، صنعت ، ساخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.